oollee Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Hallo.. Ja, jeg vet at det er en del tråder med/om dette emnet fra før, mn finner ingen med sikkelige detaljer... Det jeg har av utstyr er: 40% amundsen (70cl) en del pakker tyrkisk pepper kjele flasker til å blande i osv. Kan noen skrive opp sine vellykte oppskrifter? Resultatet skal helst ikke være altfor sterkt, mn godt blandet (ikke K.O etter liten shot liksom) Takker på forhånd =) Endret 21. desember 2008 av oollee Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Kommer ann på hvor god tid du har på deg . Har du god tid tar du bare å putter ca to pakker tyrkisk pepper oppi spriten og venter i en uke til alt er oppløst. Lenke til kommentar
Candle Jack Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Stapp 1-2 poser med tyrkisk pepper i en 1,5L flaske med vann og la de oppløses i noen dager. Det er iallefall sånn jeg og mine kompiser lager den. Lenke til kommentar
sull Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Har ikke prøvd det, men vil tro at å flekke to poser tyrkisk pepper i vann på en kokeplate og skru på litt varme (ikke koke) vil redusere oppløsningstiden betraktelig. Etter dette er det bare hive den i fryseren og vips du trenger ikke vente i en uke. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Har ikke prøvd det, men vil tro at å flekke to poser tyrkisk pepper i vann på en kokeplate og skru på litt varme (ikke koke) vil redusere oppløsningstiden betraktelig. Etter dette er det bare hive den i fryseren og vips du trenger ikke vente i en uke. Er den metoden som brukes i bygda her. kan være greit å knuse dropsene først da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå