Gå til innhold

Den (store?) tips til et fullt antrekk tråden!


Anbefalte innlegg

Hei, sitter og ser litt rundt her på forumet og ser det er mange forslag og meninger om hvordan man bør kle seg.

Naturlig nok, har vi mange forskjellige meninger om den saken, men jeg tenkte det kunne være gøy å høre om dere hadde et forslag eller 2 til noen forskjellige antrekk? Hverdags antrekk og noe penere til fest f.eks.

 

Slik jeg tenker er J&J, Carlings, Boys of Europe osv butikker jeg liker å besøke når jeg på leit etter noe å gå i på skolen, mens jeg liker å ta turen innom Vic, Classic og lignende når jeg skla han noe litt penere. Og ja, jeg fåt du får en fin genser og skjorte på f.eks Boys of Europe også, men dere skjønner tegninga!

 

Fyr løs med noen forslag om dere vil! Hadde vært gøy å sett hva dere kommer opp med :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

BQcDAAAAAwoDanBnAAAABC5vdXQKFnRBRGpzRWpRM1JHTHIybHZpQ0R5V1EAAAACaWQKAWUAAAAEc2l6ZQ.jpg

 

Jeg brukte www.polyvore.com Jeg har ikke fått helt oversikt over siden, men brukernavnet mitt er thrice der også. Jeg er usikker på rødfargen på genseren, og jeg lurer også på om en enkeltspent frakk hadde vært bedre. Men noe i denne stilen kunne jeg tenkt meg å prøve ut i en passende anledning :) Mangler bare pengene.

 

Edit: Jeg stemmer for en regel som sier at alle som poster i tråden må komme med et forslag selv, så slipper man kanskje 4 sider med drittslenging. Skal ikke kreve et nytt antrekk i hver post, men dog, hvis man skal kritisere får man bidra også.

 

Edit 2: Glemte klokke.

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Kan godt hende dere har rett ang. sløyfen, men jeg vil se hvordan det hadde tatt seg ut på meg selv før jeg sier det ene eller det andre. Slips hadde sikkert gått an det også, men jeg vil prøve noe nytt.

 

 

Edit: Nytt bilde

 

BQcDAAAAAwoDanBnAAAABC5vdXQKFkZKVjYyMS1RM1JHdEpLV2phZE9tS2cAAAACaWQKAWUAAAAEc2l6ZQ.jpg

 

Som dere sikkert skjønner liker jeg veldig godt svart, hvitt og rødt. Er dog ikke helt fornøyd med rødfargen på genseren. Temaet er en weekendtur til London, der det selvfølgelig er regnvær. Nb: Jakken på bildet er en regnfrakk i motsetning til forrige, som er en vinterfrakk.

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Vel, sjølv tykkjer eg dei to fargane går særs godt i hop. Eg bruker sjølv den kombinasjonen ofte, og då er nok genseren i same omtrendt farge, men litt meir "matt" om de skjøner, og skjerfet er av ufarga alpakkaull.

 

Uansett så håper eg at fleire kjem med fulle antrekk, gjerne med forskjellig stil enn det som er posta.

Lenke til kommentar

Jeg sitter å pusler med et litt mer casual antrekk nå, men jeg er ikke særlig flink. Hadde vært gøy å sett på andres forslag. Gudene vet jeg trenger tips og inspirasjon til den stilen.

 

BQcDAAAAAwoDanBnAAAABC5vdXQKFldsQ2k3NVBTM1JHX24zUEhkaTlfaVEAAAACaWQKAWUAAAAEc2l6ZQ.jpg

 

Jeg fant ikke noe jeg likte til å ha under genseren, så jeg droppa det.

Endret av thrice
Lenke til kommentar
Beklager at eg har "lånt" litt av plaggene du har brukt thrice, men det er klassiske plagg og eg gidd ikkje å leite opp andre som er nesten like. Kanskje litt likt det du har posta, men eg trur vi har ganske lik stil. Dette er iallefall eit bilete av korleis ein kunne truffe meg ein kald vintersdag. :)

 

 

 

BQcDAAAAAwoDanBnAAAABC5vdXQKFmRyZDNTRmZSM1JHbm5wN2lFNVp2RGcAAAACaWQKAWUAAAAEc2l6ZQ.jpg

 

SYKE priser da. Tenkte på noe realistisk (for en med vanlig lommebok / eventuelt normal tankegang, altså, at et skjerf til 400 dollar eller hva det er, er ikke aktuelt).

 

For øvrig så likte jeg godt den blå genseren, vet du prisen på noe lignende? :D

Lenke til kommentar

*SNIP*

 

SYKE priser da. Tenkte på noe realistisk (for en med vanlig lommebok / eventuelt normal tankegang, altså, at et skjerf til 400 dollar eller hva det er, er ikke aktuelt).

 

For øvrig så likte jeg godt den blå genseren, vet du prisen på noe lignende? :D

 

Sjølv har eg (sjølvsagt) ikkje LV-skjerf til 400 dollar, og det var meint meir som inspirasjon enn ein konkret anbefaling. Skjerf i den/lingande farge skal ikkje vera vanskeleg å få tak i.

 

Når det gjeld genseren har eg ein ganske lik Hugo Boss-genser, men er nok ikkje like fargesterk. Han kosta 1098 på Hans H i Bergen. Eg prøvde òg ein RL-genser til 1198, som var litt meir frisk i fargen, men eg gjekk for Hugo Bossen då den ikkje har logo på brystet og var elles meir elegant. Eg veit ikkje om dette går under din definisjon av "vanleg" lommebok, men eg trur ikkje det er så vanskeleg å finne billigare gensre i nokon lunde lik farge. Uansett tykkjer eg ikkje det er vanskeleg å forsvare kjøp av ullgensre til 1000+ i forhold til gensre til halve prisen. Kvaliteten pleier å vere mykje betre og genseren held mykje lengre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...