Gå til innhold

Okkupasjon av lille Norge

Anbefalte innlegg

Konspirasjonsteorier om religiøse grupper som ønsker å ta over verden er ikke akkurat noe nytt. Under depresjonen på 30-tallet ble jødene beskyldt for å konspirere sammen om å ta over verdensøkonomien, og alle vet jo hvilke konsekvenser det fikk :)

Sammenligninger med jøder er hodeløs, da jøder ikke misjonerer, og de søker ikke å legge land under seg og konvertere alle til jødedommen.

Gruppens handling har da ingen ting å si. Historien viser at opp igjennom årene har alle religiøse grupper på ulikt grunnlag blitt beskyldt for å volde samfunn store smerter. Scapegoats har med andre ord alltid eksistert, noen ganger et elitistisk verktøy for å holde de lavere klasser under kontroll, og andre ganger et resultat av fremmedfientlige holdninger som kommer frem under økonomiske kriser.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du vet at selv om ett parti vinner i norge så må dem ha ett annen parti som støtter dem for å få gjennom sakene sine?

Var det noen som nevnte høyere sperre grense? Vi har for mange partier i norge så de er nødt til å kjøpslå om alt mulig rart med de andre partiene (ikke FRP da... :) ) og partiene som siter i regjering får da ofte ikke gjort det som trengs... slik ser det ut som ihvertfall....

Kanskje det rett og slett bare er vrangvilje og det faktum at ingen på Tinget noen gang har vært annet enn politikkere...

ikke nok med det. men når de er i regjering, må de bruke all tiden sin på å dra på tåpelige debatter hvor de diskuterer bare tull som badebassenger som ikke er fyllt og narkomane i oslo osv. taperne i frp og høyre kommer med bilder av bassenger som ikke er fyllt osv. skjønner godt at det blir vanskelig for ap å få gjort noe når de må forsvare seg mot sånne tullinger som faktisk er en trussel, fordi det norske folk er så dumme og tror høyre kan gjøre noe bedre ved å "bruke mer oljepenger som vi ahr så mye av. hvorfor ikke bare bruke litt så får vi billigere alkohol og alt det der?". andre tenker på de røde som folk som er i mot rike folk.

i følge høyrepartiene kan norge bli perfekt på et blunk, og vi får alle de svarte folka ut som bare kommer hit med vold og terrorisme osv. de som tenker som mange her i tråden er typiske høyrefolk som tror alt er så enkelt." det er jo bare å stenge grensene :S så slipper vi alle invandrerne, hvorfor gjør de ikke det? la oss stemme høyre, så slipper vi okupasjon av norge"

Lenke til kommentar

Men vi fikk mange vinmonopol da KRF og høyre, sammen med verdens bortimot dummeste mann, Lars Sponheim, som jo ER hele partiet venstre, satt ved makta! Det er ikke åpnet så mange pol av AP fra krigens dager til nå som de klarte å åpne de 8 årene de satt der..... Et tankekors for de sprit smuglerne som stemte KRF den gangen i håp om at de ville skru hardere på alkohol krana... he he

Før var jeg i mot vinmonopol fordi det var vinmonopol, men jeg har endret mening, for hva slags vin hadde du fått kjøpt på Rimi tror du? De godeste vinene til en rimelig penge eller etter en model ala den Rimi har på maten sin i dag, der de lurer oss til å tro at de selger oss god og "billig" mat, mens de i virkeligheten selger oss mat som de i andre land ikke ville foret griser med engang? Ta noe så enkelt som en flaske med olivenolje. Snu den flasken som det står "virgin olive oil" på og se hva som skjer... Luft boblen fyker opp til topps, akkurat som i vann.... Prøv det samme i feks italia og boblen bruker ihvertfall tre sekunder på å nå toppen.. Hvorfor det? Hmm, rart... Jeg tror vi blir lurt jeg! Det er ikke "Virgin" olive oil i det hele tatt (Virgin betyr den aller ALLER første gang de presser oliven oljen ut av olivene....), men oppsopet av oliven olje blandet ut med vann den siste gangen de presser olivene....

Det er mye å ta tak i for politikerne nå, men det ser ikke ut til at de bryr seg om annet enn å fordømme israel og hamas.... i den XXX krigen de har igang der nede igjen, som om de gir F i om lille norge fordømmer dem opp og i mente..... Har mistet håpet på fred der nede jeg og tror ikke det kan bli fred hvis ikke en av partene utryddes og da er det kanskje best å ta israel, ellers så fortsetter de bare å lage kvalm der nede er jeg redd.... Var et fryktelig feilgrep å gi jødene det landet i 1948 har det vist seg, for jødene er omtrent værre enn naziene når de får holde på som de vil.... :no:

Lenke til kommentar
muslimene får 8-12 unger når nordmenn får 1-2. jeg spår at i 2100 vil norge bli muslimsk.

Muslimske av hvilken som helst nasjon får i gjennomsnitt større antall unger enn norske foreldre generelt. Imidlertidlig er statestikken mye gjevnere når vi begrenser oss til muslimer med norsk tilhørlighet, så parallellen er trolig feiltrukket.

Den riktige forklaringen vil ofte heller være at bedre levekår ofte indirekte fører til mindre behov for mange barn, og er ofte grunnen til at vi i vestlige delen av kontinentet(med svært god levestandard) i gjennomsnitt ikke har noe særlig mer enn to barn per familie.

Muslimene som bor i landet følger òg med, selv om det kanskje kan ta en eller to generasjoner. Så noen utvasking av et ateistisk/kristent Norge vil vi nok ikke få med det første.

Lenke til kommentar
Gruppens handling har da ingen ting å si. Historien viser at opp igjennom årene har alle religiøse grupper på ulikt grunnlag blitt beskyldt for å volde samfunn store smerter. Scapegoats har med andre ord alltid eksistert, noen ganger et elitistisk verktøy for å holde de lavere klasser under kontroll, og andre ganger et resultat av fremmedfientlige holdninger som kommer frem under økonomiske kriser.

Her er det ikke snakk om scapegoats, men om mennesker som tilhører en ideologi med et uttalt mål å legge verden under seg. Det er all grunn til å frykte en islamisert verden. (Det er også grunn til å frykte en kristen verden, selvsagt, men her i landet er kristendommen stort sett tannløs.)

taperne i frp og høyre kommer med bilder av bassenger som ikke er fyllt osv.

Ja herregud, tenke seg til at opposisjonspartier kritiserer den sittende regjeringen! Og hva mener du med "kommer med bilder av bassenger som ikke er fyllt"? Hvorfor spyr du ut slik søppel bare for å forsvare regjeringens handlingslammelse?

i følge høyrepartiene kan norge bli perfekt på et blunk

Tull og tøys. Nå må du skjerpe deg, og slutte å lire av deg pisspreik.

Lenke til kommentar

Her er det ikke snakk om scapegoats, men om mennesker som tilhører en ideologi med et uttalt mål å legge verden under seg. Det er all grunn til å frykte en islamisert verden. (Det er også grunn til å frykte en kristen verden, selvsagt, men her i landet er kristendommen stort sett tannløs.)

Kristendummen er vell ikke så tannløs som du tror, og det er for meg noe uklart hva du frykter fra den "islamisert verden". Alle abrahamittiske religioner har som ideologi med et uttalt mål å legge verden under seg.

Så du må nok komme med noe bedre enn verdensherredømme.

Lenke til kommentar

Men disse uttalelsene kommer da fra ekstremister, og representerer ikke den generelle og moderne islamske tru og ideologi. De er en minoritet innenfor en minoritet.

Lenke til kommentar

for å kaste inn en brannfakkel i diskusjonen her.

Hva med å gjøre som danmark? SI NEI! vi tar ikke inn flere, vi må kunne ta vare på oss selv før vi skal redde verden?

dette kommer selvsagt ikke til å skje da Norge er selværklart verdens megler og vil leke med de store guttene. Vi følger slavisk alt FN, EU og USA sier til oss omtrent.

Lenke til kommentar
for å kaste inn en brannfakkel i diskusjonen her.

Hva med å gjøre som danmark? SI NEI! vi tar ikke inn flere, vi må kunne ta vare på oss selv før vi skal redde verden?

dette kommer selvsagt ikke til å skje da Norge er selværklart verdens megler og vil leke med de store guttene. Vi følger slavisk alt FN, EU og USA sier til oss omtrent.

helt enig med deg der, vi burde kutte ned på å lasse på med alt som kan krype å gå inn i norge. u-hjelp er fint,men vår pengebrønn er ikke bunnløs. norge kan ikke forsyne hele u-verden med penger og mat. derfor er våre skatter så høye,derfor har vi avgifter andre land ikke har. en periode betalte folk opptil 80% skatt og dette er bare for at våre politikere skal få lov til å reise overseas og dele ut milliarder vi kunne trengt selv her i landet. folk betaler så mye skatt i disse dager,men jeg ser pokkern ikke hvor de blir brukt hen.

her kommer noen av disse menneskene med slipte fingertupper og ingen ID,men de slipper inn avlikevel. enten så setter vi full stopp for innvandring eller så lager vi harde krav for å komme inn, i form av godkjent ID og utdannelse. disse folka skal være til nytte i samfunnet. en mann skrev i vg (sv/ap) utrolignok at man burde starte med å låse inn all ID til passasjerene som emmigrerer til et annet land i en boks ingen andre enn stabben får håndtere. på den måten blir ikke ID destruert av emmigrantene før de annkommer gardermoen. da får vi se hvem de egentlig er i det minste, før vi slipper dem inn.

innvandrere som myrder,slåss og plyndrer syns jeg vi skal lempe tilbake der de kom fra. blant annet burde innvandreren som gikk berserk på trikkken med kniv og drepte 3 mennesker uten motiv bli sendt ut av landet.

Lenke til kommentar

akkurat den politikken jeg mener man bør ha her i landet. det er 10 regler jeg mener vi skulle innført straks.

1. Man kommer ikke inn med mindre man kan gjøre nytte for seg på en eller annen måte.

2. Uten id, ingen ingang

3. Ingen "Familiegjenforening" (altså sender ungene i forveien for å komme inn selv, eller en drar i forveien og gifter/henter inn 4-10 andre)

4. Øke tiden man må være i norge pr år (pr i dag tror jeg det er krav på kun 2mnd å bo i landet, mange kommer hit, blir statsborgere og får f.eks trygd og flytter hjem igjenn, dette er selvsagt bare en liten del)

5. Flykninger som søker seg inn fordi "de vil bli drept i hjemlandet" men drar på ferie dit, kan BLI der

6. Bryter du loven er det RETT UT! kommer du inn til oss får du følge våre regler, jaja grin med hvor fælt det ville vært og at de kan bli drept viss de blir sendt tilbake. Viss de er så redde for de, hadde de ikke brutt loven. pr i dag er det liten eller ingen straff i norge så mange gir fullstendig f.

7. de som får oppholdstillatelse går gjennom full legesjekk, inklusiv psykologisk. på den måten slipper vi folk som pluteslig stikker ned folk på trikken

8. de som får oppholdstillatelse får gratisk OBLIGATORISK norsk kursing, dette gjør at de lettere kommer seg ut i arbeidslivet i norge, blir lettere integrert, og har lettere for å få en god tilhørlighetsfølelse i landet, og blir da ikke en byrde.

9. de som kommer hit som vi har mistanke/bevis driver med terrorisme o.l (Krekar du vet hvem du er) får ikke en "nedtelling" på når de blir sendt ut, det er sjekking av "bevismaterialet" og viss man mener "JA han har drevet med slik" så hentes han/hun direkte og sendes ut av landet samme dag.

10. de som kommer hit og mener de blir drept viss vi sender de tilbake (altså bare kommet til landet, ikke fått opphold enda) blir sendt til et annet land. På denne måten kan ikke FN og alle disse klage på at vi ikke hjelper dem.

"dere må la meg bli, viss dere sender meg tilbake til LAND X blir jeg drept"

"Vel vi finner ingen god grunn til at du skal få opphold, så du blir sendt ut, vi sender deg til LAND Y, flyet går om 15min"

Mange vil nå sansynligvis klage på meg og si jeg er rasist, umenskelig eller liknende ting men der tar dere feil.

Disse 10 reglene er satt opp i form av at vi som Nasjon ikke skal få masse problemer med innvandring, noe vi har pr i dag pga Norges egen oppførsel, vi er et paradis for folk som vil gi faen fordi vi er en "velferdsstat" som ikke tror på strenge straffer.

Jeg er for innvandring, arbeidskraft utenifra hjelper Norge som land på mange måter, blandt annet at vi får et mere flerkulturellt miljø.

Men folk som snylter på trygden, raner, stjeler, voldtar, er voldelige, dreper, svindler etc. disse hjelper ikke samfunnet vårt på noen måte, viss disse personene blir fjernet vil samfunnet kun nyte godt av det. problemene vil ikke forsvinne, det vil være norske som kommer til å gjøre dette, men disse må vi øke strafferammene på. (det er en annen politisk sak)

Disse tingene jeg nevner ville kun satt opp kravene til de som kom inn, vi ville fått/beholdt de som er arbeidsvillige og som vil integrere seg, og da hadde man sluppet masse problemer.

Jeg tror faktisk man kan sette det i såpass perspektiv at viss vi hadde kastet ut "drittet" (sterkt ord) ville vi hatt nok leiligheter til å tilby alle som fikk opphold gratis leilighet f.eks det første året. dette ville jo gjort at det var lettere å etablere seg i norge, og flere arbeidsville ville kommet til norge og skapt arbeidskraft.

Lenke til kommentar

som sagt folkens, ta bare en liten titt på nyhetene idag og flere dager tilbake, demonstrasjoner mot israelsk ambassade i oslo, men hvem går det utover..jo oss!. skader de norske hus og hjem, biler og butikker i område , JA!, går det lenge før vi får sivile tap?..merk mine ord, det går ikke lang tid!. Joda bare fortsett og ta folk inn i landet og tro at dere kan redde verden alene. Dette er bare starten!.

Lenke til kommentar
Kristendummen er vell ikke så tannløs som du tror, og det er for meg noe uklart hva du frykter fra den "islamisert verden". Alle abrahamittiske religioner har som ideologi med et uttalt mål å legge verden under seg.

Så du må nok komme med noe bedre enn verdensherredømme.

Kristendommen i dag er tannløs, jo. Den er jo direkte stakkarslig. At den en gang sto for grusomhet og undertrykking er en annen sak. I dag er den en liten drittunge, spesielt her i Norge.

Men disse uttalelsene kommer da fra ekstremister, og representerer ikke den generelle og moderne islamske tru og ideologi. De er en minoritet innenfor en minoritet.

Muslimer flest står for et tilbakestående, primitivt syn på verden som ikke ligner grisen. Dette vil kanskje endre seg etter hvert som muslimer flest lever i samfunn som har utviklet seg, men den dag i dag er nok dessverre flertallet verre enn de verste kristne mørkemenn vi har her i Norge.

Lenke til kommentar

Muslimer flest står for et tilbakestående, primitivt syn på verden som ikke ligner grisen. Dette vil kanskje endre seg etter hvert som muslimer flest lever i samfunn som har utviklet seg, men den dag i dag er nok dessverre flertallet verre enn de verste kristne mørkemenn vi har her i Norge.

Nå grer du godt, men la oss forestille oss at det du her skriver er sant: Er da disse muslimske land selv skyldige i å stagnere sin egen utvikling, eller kan ytre krefter ha påvirket ( / vært fullstendig ansvarlige)? Jeg kaster inn ordet "vestlig" for gøy, og ser hvor det bærer :)

Lenke til kommentar

Nå grer du godt, men la oss forestille oss at det du her skriver er sant: Er da disse muslimske land selv skyldige i å stagnere sin egen utvikling, eller kan ytre krefter ha påvirket ( / vært fullstendig ansvarlige)? Jeg kaster inn ordet "vestlig" for gøy, og ser hvor det bærer :)

grunnen er vel isåfall uinteressang? og jeg ville sagt de har mye skyld selv av den enkle grunn at de ikke VIL forandre seg

Lenke til kommentar
grunnen er vel isåfall uinteressang? og jeg ville sagt de har mye skyld selv av den enkle grunn at de ikke VIL forandre seg

Der er jeg uenig, gitt.

"allah ønsket...." har vi hørt før. er det noen som dreper mennesker og sier "jesus ønsket det slik" eller "jesus ba meg om å gjøre det"

Det er nok av grusomme handlinger som har blitt gjort i den kristen Guds navn, i hvert fall. Jeg ser ikke helt hvorfor du sammenligner handlinger gjort i Allahs navn med Jesus. Allah er den muslimske Gud, Jesus er den kristne Guds sønn.

Lenke til kommentar

Klart ytre krefter kan ha en påvirkning, men det forandrer ikke på det triste faktum vi står overfor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...