einarkoidal Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 "Mulsimer tar over landet" er det noen som påstår. Jada, har opplevd tilbakemeldiger som; "Ja, men vi har jo NATO, USA og England som hjelper oss i så fall" Til dem vil jeg bare få sagt, jeg kan ikke spå fremtid, ingen kan. Men virker det sansynlig at Islam og gjengen angriper oss med Fly tanks, båter og selvmordsbombere? Nei, det har jeg ikke noe tro på at er tilfelle, de har det rett og slett for godt her på velferdstaten. De har heller ikke noen god grunn til å sprenges i luften for å spre frykt i et land som gir støtte og bygger moskeer til dem. Nei, måten den eventuelle kapringen vil ta føre vil mer sannsynlig være ved å få inn så mange innvandrere som mulig, føde barn (mange barn) og ikke møte opp på Norsk-kurs. Det som hender da er at de stadig blir flere. Og jo flere de er, jo mer integrert i samfunnet vårt vil de bli. La oss si omet par hundre år at de er blitt til et mye større antall enn pr. dags dato, noen av det antallet vil da etter hvert opprette et politisk parti. Og la oss si at muslimene er flertall i folkestatesikken, som fører til at partiet vinner. Da er det ikke noe kjære mor på andre kulturer og etniske grupper. (Man skal uten tvil ikke utelukke at dette faktisk kan hende) Dette var min tolkning på problemstillingen, hadde det ikke vært "kos" å diskutere litt rundt enme. Fortell gjærne hva du mener; ;D Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Tror du på den muslimske konspirasjonen som en gjeng hobbyrasister har konstruert? Lenke til kommentar
analkløe Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Isåfall ønsker jeg de lykke til De kristne har regjert her lenge nok så det er kanskje på tiden noen andre tar over stafettpinnen. Er langt mere humant å poppe ut småtroll i hyt og pine enn å hugge hodet av alle som nekter å dyrke den hvite krist. Endret 22. desember 2008 av analkløe Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Du tror ikke russerne heller vil prøve å ta Norge når deres olje og gassressurser går tomt da? Siden vi er i syke konspirasjonsdelen av forumet. Endret 22. desember 2008 av Blåbær Lenke til kommentar
Shinganzer Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Morfaren min tror at alle som er brun i huden som bor i Norge er med i en organisasjon som har som mål å ta over Norge og tvinge alle til å bli muslimer. Får meg til å le og gråte om hverandre. Lenke til kommentar
The_Kris Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Det ironiske er at muslimer ikke har noe som sier de skal forkjynne sin tro, de skal godta alle som ønsker å hengi seg den men det står svart på hvitt (brunt?) at Islam ikke skal forkjynnes. Imotsetning til kristne som BRANT OG MYRDET i jesu navn. Den eneste trusselen Islam utgjør i verden er den ekstremistiske delen av den, og selv der er det i virkeligheten politiske motiver hvor Islam bare er en rekrutterings- og manipuleringsplattform. Muslimske land vil aldri innvadere noe annet land enn seg imellom og Israel, av "logiske" (I religiøs forstand) grunner. Endret 22. desember 2008 av The_Kris Lenke til kommentar
Shinganzer Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Det ironiske er at muslimer ikke har noe som sier de skal forkjynne sin tro, de skal godta alle som ønsker å hengi seg den men det står svart på hvitt (brunt?) at Islam ikke skal forkjynnes.Imotsetning til kristne som BRANT OG MYRDET i jesu navn. Den eneste trusselen Islam utgjør i verden er den ekstremistiske delen av den, og selv der er det i virkeligheten politiske motiver hvor Islam bare er en rekrutterings- og manipuleringsplattform. Muslimske land vil aldri innvadere noe annet land enn seg imellom og Israel, av "logiske" (I religiøs forstand) grunner. So true Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Det ironiske er at muslimer ikke har noe som sier de skal forkjynne sin tro http://en.wikipedia.org/wiki/Dawah Lenke til kommentar
RWS Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Det ironiske er at muslimer ikke har noe som sier de skal forkjynne sin tro http://en.wikipedia.org/wiki/Dawah Næææ de er jo like tåkete og utsvevende i måten å fremføre sitt budskap på som de kristne er jo.... noe som bare MÅ bevise at kristen og muslimsk lære er rip-off fra tåkeboka toranen.... Lenke til kommentar
mobilglad Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Om muslimene vil eller ikke, kan godt diskuteres. Men er ikke det fysisk umulig å ta over? det er lettere sagt enn gjort! Om vi tar over, så lover jeg dere allerede her og nå at dere skal slippe å betale så mye skatt. Veiavgift blir borte, og dere kan faktisk kjøpe nye biler alle sammen, uten å betale engangsavgift og omregistrering:) Jeg lover å kutte ned strømprisene. Kriminelle skal få langt hardere straff, og alle asyl-søkere som får avslag, skal sendes med det første fly til sitt hjemmeland:D Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Du snakker som dere muslimer er én person, slik ofte nordmenn ser dere som. "Den pakistanske nabogutten stjeler, da gjør sikkert alle pakistanere det". Hadde de løftene dine der kommet til live, hadde det vel ikke vært lenge til Norge så ut som Afghanistan. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Så når han snakker om vi muslimer så er det noe særlig annerledes enn "oss nordmenn" som mange er så stolte av? Jeg regner med du plukker opp sarkasmen hans? Håper ikke Mr.NorBits har planer om å stemme FrP da det er akkurat dette FrP ønsker, så en stemme til FrP er en stemme til å gjøre Norge om til Afghanistan? Good to know. Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) og komme med synsinger om dette blir nesten for dumt når man får meget klare fakta fra england,frankrike og danmark som helt klart viser hva som skjer nå¨r det blir for mange av dem i et land...opprør, demonstrasjoner som varer i dagevis med tilhørende sivile tap både i liv og økonomisk!. så å le så man griner av dette blir rett og slett FOR dumt!. det må og skal taes på alvor, ellers har dere konsekvensene rett i fleisen!. Endret 25. desember 2008 av Hudrin Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Åja, er England, Frankrike og Danmark blitt muslimske land? Jeg har visst ikke fulgt med på nyhetene i det siste... Lenke til kommentar
mobilglad Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Du snakker som dere muslimer er én person, slik ofte nordmenn ser dere som. "Den pakistanske nabogutten stjeler, da gjør sikkert alle pakistanere det". Nei da, jeg klarer fint å snakke for meg selv, og ikke alle muslimer i Norge. Hadde de løftene dine der kommet til live, hadde det vel ikke vært lenge til Norge så ut som Afghanistan. vel vel, alle løftene mine, og nesten innelgget var ikke veldig seriøst, og nå er jeg ikke politikker heller. Men jeg tror jeg hadde gjort livet ditt litt enklere enn det det er idag. Se ut som Afghanistan? oh nei da, amerikanere tør ikke drepe europere! Få håpe at den dagen kommer heller ikke. Det er klart mye lettere å drepe en landsby i Afghanistan enn å slakte en sau på muslimsk måte her i Norge. Det har vi sett før, det ser vi idag og det kommer vi til å se i fremtiden også. Desverre. Lenke til kommentar
Shinganzer Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 og komme med synsinger om dette blir nesten for dumt når man får meget klare fakta fra england,frankrike og danmark som helt klart viser hva som skjer nå¨r det blir for mange av dem i et land...opprør, demonstrasjoner som varer i dagevis med tilhørende sivile tap både i liv og økonomisk!. så å le så man griner av dette blir rett og slett FOR dumt!. det må og skal taes på alvor, ellers har dere konsekvensene rett i fleisen!. First of all: Hvem faen skriver punktum etter utropstegn? Og demonstrasjoner i de landene du nevner er ikke styrt av innvandrere og/eller muslimer. Det er generelt folk som er sterkt uenig med noe og vil demonstrere for å vise dette. Det du skriver er bare latterlig... Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Håper ikke Mr.NorBits har planer om å stemme FrP da det er akkurat dette FrP ønsker Hva er det Frp ønsker sier du? Lenke til kommentar
The_Kris Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Vel, med tanke på at de kommer til å bruke tiden sin på å rævkjøre landet kan jeg tenke meg at prostitusjon blir et unødvendig onde for dem og dermed forbud, og selvfølgelig overlykkelige fruer med normal gange. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Håper ikke Mr.NorBits har planer om å stemme FrP da det er akkurat dette FrP ønsker Hva er det Frp ønsker sier du? Du får jo ta en titt til på det som ble skrevet ovenfor som en del av "løftene". Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Håper ikke Mr.NorBits har planer om å stemme FrP da det er akkurat dette FrP ønsker Hva er det Frp ønsker sier du? FrPs innvandrings- og integreringspolitikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå