TheCatIsALie Skrevet 21. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2008 Jeg så på TV folk som kom seg ut av masse håndjern og åpnet store bank-dører fra innsiden.. Hvordan gjør de det? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 21. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2008 Jeg så på TV folk som kom seg ut av masse håndjern og åpnet store bank-dører fra innsiden..Hvordan gjør de det? Nekter å tro at de som var på TV2-zebra var ekte. Er sikkert bare tull alt sammen. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. desember 2008 Ja.. "manipulere" ei dør, når du bare har en plate vendt mot deg.. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 21. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2008 Ja.. "manipulere" ei dør, når du bare har en plate vendt mot deg.. Ikke sant. Skal være ganske fjærn for å faktisk tro på det dær. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. desember 2008 Vel.. jeg er trøtt.. kan være det.. Men skjønner ikke hvorfor de skal fake det.. med mindre de liker høyt seertall.. Lenke til kommentar
Lozjen Skrevet 21. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2008 har sett dette selv. syntes det var helt utrolig amatørmessig. du ser ingenting av det som skjer, så det der skulle nok jeg også klart med ett lynkurs Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 21. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) men sånn som Derren Brown da? Jeg har alltid lurt på det han driver med. Med det syke fotografiske minnet, NLP og alt det der. Er det bare jeg som er dum og lettlurt eller er han like über som det ser ut som? EDIT: leif Endret 21. desember 2008 av Milt Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. desember 2008 Hvem vet.. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 21. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2008 Tror Derren Brown har veldig mye real shit, iallefall når han går rundt og driver med ting. Regner med at han, som alle andre slike folk, har en del juks og fanteri, men DB har jo studert veldig mye som gjør at han er jævlig flink til å lese folk og manipulere de på et ubevisst nivå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå