Anew Skrevet 21. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2008 Vannkopper er en herlig sykdom. Dette er nok ikke et bilde hun vil sette pris på at vi finner frem til konfirmasjonen. Jeg er spesielt ute etter kritikk på utsnitt og etterbehandling mtp. hudtoner. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 21. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Vannkopper er en herlig sykdom. Dette er nok ikke et bilde hun vil sette pris på at vi finner frem til konfirmasjonen.Jeg er spesielt ute etter kritikk på utsnitt og etterbehandling mtp. hudtoner. Uffda...stakkar. Kunne gått rett inn i en "barnesykdoms-bok" den der. "Fint" illustrasjonsbilde...synes hudtonen var bra jeg. (PS. Pass på at hun ikke klør på "koppene" for da kan det bli arr, min datter gjorde det) RandiA Endret 21. desember 2008 av RandiA Lenke til kommentar
Akse Skrevet 21. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2008 Ugg.. Vel, hudfargen tar seg veldig godt ut, kunne kanskje sett de en anelse varmere, men de passer bra. Lysrefleksjonene i pupillene kunne jeg klart meg foruten. Bakgrunnen er fin og rolig, og passer bra. En ting jeg virkelig savner dog, er et smil, men hun er vel kanskje ikke overbegeistret av å bli tatt bilde av. Ellers blir det vel et bilde hun blir lite fornøyd med å se senere: ) Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 22. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2008 Liker det, skulle hatt litt mere vannkopper oppe i panna for at man lettere skal få se øynene. Ikke no du kunne fiksa akkurat. Hehe. Nå sitter jeg på en bærbar og må scrolle for å se bilde thou. Kansje tilta hennes venstre side litte granne opp(Ikke kameraet men henne). Lenke til kommentar
Anew Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Takk for respons. Interessant at du syns hudtonene var litt kjølige, Akse - det var akkurat det jeg gikk for, så da har jeg lyktes. Dette var jo ikke akkurat noe beauty shot, men jeg har slitt litt med usikkerhet på etterbahandlingen min i det siste. Om ingen har andre innvendinger, så regner jeg dette som en bekreftelse på at jeg er på rett spor. Forresten Akse - hva var det du ikke likte med catch lights'ene? (ser at det ene er blitt litt misfarget i nedskaleringen - det er litt fargefeilbrytning på 105'en) Endret 22. desember 2008 av Anew Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 23. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2008 ... utsnitt ... Trangt! Og som følge ender du opp med noe som skjelden, om aldri, fungerer - å kappe ørlite av toppen på hodet. Dette får forøvrig motivet til å fremstå med en uheldig hodefasong, delvis p.g.a. håret. Hvis du ikke ubevisst har kappet når du tok bildet, kan du kanskje redde deg litt ved å forsøke et kvadratisk format. ... etterbehandling mtp. hudtoner ... Sitter på en bærbar med uegnet skjem, så her skal jeg egentlig holde kjeft. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 23. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2008 Utsnittet er som auto skriver for trangt, eller kanskje for lite trangt? Det stemmer i alle fall ikke for meg. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Takk for tilbakemeldinger på utsnittet. Originalt er komposisjonen i landskapsformat, og det er godt med luft rundt på alle kanter. Når jeg bestemte meg for å spørre Akam-menigheten om tilbakemelding på hudtonene, så ga jeg det samtidig et veldig tett 5x7-utsnitt for å høre hvordan det ble mottatt. Er nok enig med PM i at om det skal funke med trangt utsnitt, så må det gjøres enda tettere - hun ser nesten ut som om hun har en brødskalk baki der... Personlig er jeg ganske glad i å kutte litt av toppen - men alt til sin tid! Endret 23. desember 2008 av Anew Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 23. desember 2008 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2008 Jeg er ikke sikker på om jeg liker det lave synspunktet, for det fremhever modellens dobbelthake. Videre vil jeg foreslå en runde med klone-verktøy for å glatte over den litt urene huden. Pluss for blikkkontakt og pent, glansfullt hår! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå