Gå til innhold

Tegne brøkstreker i Office evt. annet


Anbefalte innlegg

Heisann. Alle husker vel regelbøker i forbindelse med matteprøver. Jeg holder på å skrive en nå til en prøve på fredag. Jeg har valgt å skrive den på dataen for da blir det mye penere og oversiktlig (om jeg ikke bruker lang tid for hånd). Nå sitter jeg her og ser på det jeg har gjort og er ikke helt fornøyd for jeg vet ikke om noen brøkstrek så jeg har bare brukt / . Har Office en funksjon som gir meg brøkstrek? De som har laget matteboken har jo ikke noe problem med dette så det må jo gå an. Vet dere evt. om et annet program som lar meg tegne brøskstreker om ikke Office kan?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sitat fra hjelpesøk i word XP.

 

 

Microsoft Formel 3.0 vises ikke i listen over objekter som kan settes inn i dialogboksen Objekt.

 

Det er mulig du må installere Formelredigering.

 

Hvordan?

 

Hvis du opprinnelig installerte Microsoft Office-programmet fra en filserver i nettverk eller fra en fellesmappe, må du installere eller fjerne komponenter fra denne plasseringen. Hvis du installerte Office-programmet fra en CD-ROM, og du har gitt CD-ROM-stasjonen en annen stasjonsbokstav etter installasjonen av Office, må du installere Office fra CD-ROMen på nytt. Hvis du kjører programfiler direkte fra CD-ROMen, må du avinstallere Office-programmet og deretter installere det på nytt fra CD-ROMen.

 

Avslutt alle programmer.

Gå til Windows Kontrollpanel, og dobbeltklikk ikonet Legg til / fjern programmer.

Gjør ett av følgende:

 

Hvis du har installert Office-programmet som en del av Microsoft Office, velger du Microsoft Office i boksen Installerte programmer. Deretter velger du Endre.

 

Hvis du installerte Office-programmet separat, merker du navnet på programmet i boksen Installerte programmer. Deretter velger du Endre.

 

Hvis du installerte Office-programmet som en del av Microsoft Office, klikker du Microsoft Office i kategorien Installer/avinstaller. Deretter velger du Legg til / fjern.

 

Hvis du installerte Office-programmet separat, klikker du programnavnet i kategorien Installer/avinstaller. Deretter velger du Legg til / fjern.

 

Følg forklaringen på skjermen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...