frentix Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Hei, Jeg har hatt influensa de siste 5 dagene , og merka i går når jeg våkna at høyre øye var sammenlimt. Fikk det omsider opp , men det var knallrødt. Samme i dag når jeg våkna , og det ser enda voldtatt ut. Det har også vært en del puss inni øyet som jeg har lirka forsiktig ut med en q-tips. Har også skyllet øye i halvlunka vann av og til. Er dette normalt når man sliter med influensa , og bør man oppsøke lege? Håper på raske svar. Takk. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Det er ikke influensaens skyld, men øyekatarr/liknende. Ta turen til legen så får du dråper/salve som vil kverke ulumskhetene på noen dager. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Når du ligger nede med influensa så kan andre problemer som kroppen før har klart å holde i sjakk blomstre opp, så det er viktig som Ueland sier å være obs på hva som er influensa-relatert og hva som er andre ting. Lenke til kommentar
frentix Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2008 ok takker for svar , tar en tur til legen i morgen tidlig jeg. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Endret 29. desember 2008 av Vaio Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Utfyllende svar . så hva mener du det er da? Lenke til kommentar
frentix Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 Var hos fastlegen i dag. Hun mente det var Bakteriell Øyekatarr , og jeg fikk en tube med Fucithalmic (Fucidinsyre) (sp?) . Det hadde forresten spredd seg til venstre øye også når jeg våkna i dag. Ikke full så rødt der da , men samme symptomer. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Husk å vask hendene mye, ikke bruk samme håndkle for lenge etc, det skal veldig lite til for å få det i det andre øyet og. Er noe herk mildt sagt. Har hatt noen runder med det så kjenner til ondskapen. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Både immun og innfeksjonsforsvaret er svekket når du har influensa, derfor er det større sjanse for at slike ulumskheter slipper til og får godte seg. Så det er generelt viktig å passe ekstra godt på hygiene når en er syk. Lenke til kommentar
frentix Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 Det andre øyet hadde allerede blitt infisert da jeg kom meg til legen. Takker for alle svar , anser saken som løst. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Hadde det samme da jeg hadde vannkopper. edit: den gang da, hver gang når Endret 22. desember 2008 av fjeddiu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå