Session^^ Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Jeg lager en ny fil i OpenOffice i Xp. Skriver noen linjer og lagrer. Alt vel så langt. Problemet oppstår når jeg skriver noen linjer til for så å prøver å lagre. Da får jeg: Feil da dokumentet "navn" ble lagret: Ingen tilgang til objektet: Ingen tilgang til objektet fordi brukerrettighetene ikke er tilstrekkelige. Hva er feil? Jeg må bruke "Lagre som" og lagre et nytt dokument hver eneste gang jeg vil lagre. Om jeg lukker dokumentet og åpner det igjen er filen skrivebeskyttet og jeg får ikke skrive noe uten å lage en mal basert på det opprinnelige dokumentet. Mvh Eirik Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 som feilmeldingen sier virker det som det er noe i veien med rettighetene dine til filområdet. Lenke til kommentar
Session^^ Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2008 Så mye er jeg klar over, men jeg sitter på en Windows maskin for øyeblikket og såvidt jeg vet kan jeg ikke forandre rettigheter i Windows. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 sitter du på en offentlig maskin med gjestekonto? er du hjemme, på skolen, jobb...? Lenke til kommentar
Session^^ Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 Sitter på min maskin hjemme. Logget inn som meg selv (som da er Administrator). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå