aaa123 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 hva betyr egentlig G-unit? hørt noen si dette Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 http://www.google.no/search?hl=no&q=g-...mp;aq=f&oq= Lenke til kommentar
aaa123 Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2008 vel..fant ikke så mye på den linken. noen som kjenner til g-unit? hva det blir brukt som? er du sterk og har store biseps, så KAN du bli kalt g-unit? ;P Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Enten så du ikke på linken min, eller så er du utrolig dårlig til å lete. G-Unit er en populær rap-gruppe signert under Interscope Records og G-Unit Records. G-Unit er forkortelse for "Guerilla/Gorilla Unit" i tillegg til "Gangsta Unit". Gruppen fikk først en fanskare i undergrunnsmiljøet i New York ved å gi ut flere mixtapes. Gruppens grunnlegger, den New York-baserte 50 Cent, sørget for gruppens suksess ved på opprette den som en divisjon under Interscope Records. Siden gruppen ble signert for plateselskapet har alle medlemmene i gruppen utgitt flere soloalbum med stor suksess. Desuten er vel G-unit et kledsmerke? Endret 21. desember 2008 av Dernel Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Kan det ikke også være en måle-enhet for tyngdekraft? Lenke til kommentar
aaa123 Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2008 ja så på den berømte linken din. Enten så missforstår du 100%, eller så skjønner du hva jeg mener. Greit nok at G-unit også er en rappe gruppe, men ikke det jeg er ute etter... Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Hva er det du spør om da? :S "Hva er egentlig G-unit" jeg svarte på det ... Lenke til kommentar
Emberley Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Hva er du ute etter da? Det som Dernel sa er det som er fakta. G-unit er ikke noe annet enn G-unit, det rap-bandet som hadde èn stor singel for en god stund siden. Og det kan ikke brukes som en måleenhet for tyngdekraft. tyngdekraft-akselerasjonen er alltid 9,81 m/s^2, ialleflal det man regner med, men her i Oslo er den litt mer. Lenke til kommentar
aaa123 Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2008 joda..greit nok det. Hadde nok googlet om det var snakk om ''rappen, altså musikken..'' men kan g-unit også bli kalt dersom en har store biseps? ;P Lenke til kommentar
Emberley Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Man kan bli kalt hvasomhelst om man har store biceps, men "g-unit" er ikke synonymt med store biceps. Christ. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Kan ikke si jeg har sett begrepet blitt brukt om noe annet enn rap-gruppa. Er det kanskje et internt begrep i din omgangskrets? Endret 21. desember 2008 av Kadmium Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Har aldri hørt noe om det, men jeg vet ikke. Foresten burde du kanskje skrevet det i førsteposten Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Hva er du ute etter da? Det som Dernel sa er det som er fakta. G-unit er ikke noe annet enn G-unit, det rap-bandet som hadde èn stor singel for en god stund siden. Og det kan ikke brukes som en måleenhet for tyngdekraft. tyngdekraft-akselerasjonen er alltid 9,81 m/s^2, ialleflal det man regner med, men her i Oslo er den litt mer. Vel, de bruker vel å si noe slik som f eks 3G hvis det i en berg og dalbane er tyngdekraft ganger tre en plass. Samme er det jo med mach som er lydens hastighet som ofte brukes som måle-enhet for å måle farten til fly. 2 mach er f eks 2 ganger lydens hastighet. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Det er vel G-kraft? EDIT: Føler jeg beveger meg på et punkt jeg ikke har peiling på Endret 21. desember 2008 av Dernel Lenke til kommentar
Emberley Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Ah sånn sett ja. Var litt rask til og svare der, men nå er vi på samme side, skjønner hva du mener. Lenke til kommentar
Papirstopp Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Dette er sikkert bare brukt som et "slang" uttryk. Kanskje det er noe internt eller i større grad et utrykk en sub-kultur bruker. Lenke til kommentar
aaa123 Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2008 Ok folkens! er sikkert bare noe internt mellom vennene. Dere får røle ut om dere har noe internt som dette dere også... Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) *frustrert* edit: å bli kalt "g-unit" er ikke på noen som helst måte positivt. G-unit adj g-unitzor, -e (norr þunnr) 1 som har liten tykkelse el. lite omfang, smal, lett en g- og blek liten gutt / g-e sommerklær / være på g- is (f eks hevde noe) på sviktende grunnlag / be tynt om noe be innstendig (med beskjeden stemme) 2 glissen, spredt landet var tynt befolket / bli g- i håret / benkene var tynt besatt det satt få folk på benkene 3 om væske: som renner lett, lettflytende, utvannet g- kaffe / g-e oljer, mots fete / malingen ble for g- for tyntflytende / en g- pjolter en pjolter med lite alkohol / ta seg en g- en drink med lite alkohol / om gass e l: lite konsentrert; lett g- røyk, fjelluft 4 ubetydelig, innholdsløs foredraget var vel tynt Endret 25. desember 2008 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
aaa123 Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2009 *frustrert* edit: å bli kalt "g-unit" er ikke på noen som helst måte positivt. G-unit adj g-unitzor, -e (norr þunnr) 1 som har liten tykkelse el. lite omfang, smal, lett en g- og blek liten gutt / g-e sommerklær / være på g- is (f eks hevde noe) på sviktende grunnlag / be tynt om noe be innstendig (med beskjeden stemme) 2 glissen, spredt landet var tynt befolket / bli g- i håret / benkene var tynt besatt det satt få folk på benkene 3 om væske: som renner lett, lettflytende, utvannet g- kaffe / g-e oljer, mots fete / malingen ble for g- for tyntflytende / en g- pjolter en pjolter med lite alkohol / ta seg en g- en drink med lite alkohol / om gass e l: lite konsentrert; lett g- røyk, fjelluft 4 ubetydelig, innholdsløs foredraget var vel tynt Ok. Dersom man har store muskler, kan man da bli kalt g-unit for morro? Så et tilfelle skjønneru. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Gorilla - U Niggahz In Trouble Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå