KBØ Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Hei! Jeg er på utkikk etter "klubb-musikk". Med dette mener jeg sanger som dette: Timbaland - The way I are Kate Perry - I kissed a girl Eminem - Superman Sean Paul - Give it up to me Altså, sanger som er forholdsvis rolige, men som man kan danse virkelig tett med jenta på dansegulvet. Og én ting til, hva heter denne sjangeren? Takk for alle svar. Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Hei! Jeg er på utkikk etter "klubb-musikk". Med dette mener jeg sanger som dette: Timbaland - The way I are Kate Perry - I kissed a girl Eminem - Superman Sean Paul - Give it up to me Altså, sanger som er forholdsvis rolige, men som man kan danse virkelig tett med jenta på dansegulvet. Og én ting til, hva heter denne sjangeren? Takk for alle svar. Eh listepop? Dette er blanding av forskjellige musikkstiler? BTW: Mainstream "club"-musikk pr dags dato vil jeg si er House og Electro Lenke til kommentar
Moder8tor Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 DEnne?: Se filmen hos Youtube Alt fra ''Something Corporate'' går jo an. Lenke til kommentar
Keldon Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Jimmy Edgar - I Wanna Be Your STD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå