Gå til innhold

første inntrykket mitt av xbox 360.

morgan_kane

Anbefalte innlegg

først får eg et latteranfall av den svære murstein av en strømadapter, hvorfor er den så stor. så starter jeg den opp og den bråker. litt mer en ps2. når jeg hiver i gta 4 må jeg rømme fra rommet, så mye bråk ble det pga av dvd rommen. når jeg får lasta ned nxe og innstalert gta 4 går det mye bedre. setter også opp lyden litt så den overdøver viftene på xbox.

konsollen er bra den, men den bråker mye og tar litt for mye plass. kontrolleren er helt grei.

hva var deres første inntrykk?

EDIT: tok xbox 360en i handbagasje på flyet og måtte plukke ut alle kabler og putte dem i kofferten. det skjønne eg ganske godt for hvis noen får strømadapteren i hodet så dør man lett.

Endret av morgan_kane
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som deg reagerte jeg også på kjempen av en strømforsyning. Etter oppdatering til det nye dashboardet bråker strømforsyningen mer enn xbox-en til tider. Selv ble (og er) jeg noe skuffet over Live-muligheten, da som følge av det jeg føler er mangler. Ellers har konsollen stått til forventningene, for så vidt.

Lenke til kommentar

Kva slags TV-benk har du der det ikkje er plass til straumforsyninga?

Eg har aldri irritert meg over støyen, verken med eller utan NXE. Når eg spelar treng eg ikkje mykje lyd for å overdøyve viftestøyen.

Kontrolleren er den beste til konsoll så langt.

Live brukar eg ikkje stort, men fungerer etter min meining heilt OK.

Lenke til kommentar
Kva slags TV-benk har du der det ikkje er plass til straumforsyninga?

Er det noen som har skrevet at de ikke fikk plass til den?

Mitt førsteinntrykk var at strømforsyningen var morsomt stor, men jeg brydde meg ikke så mye om akkurat det. Det virkelige inntrykket fikk jeg først da jeg så de nydelige animasjonene og grafikken i Assassin's Creed. Bråk tenkte jeg ikke over før jeg så noen skrev det her. :p

Lenke til kommentar

Mitt førsteinntrykk er selvsagt farget av at jeg hadde PS3 fra før av, og hadde spilt en del xbox men jeg reagerte også på støynivået og hvor ENORM forsyningen er. Når det gjelder kontrollen, så er det vanskelig å direkte sammenligne den med sixaxis sin, syns jeg, for de har begge sine negative og positive sider. Xboxen har f.eks bedre spaker, sixaxis har bedre dpad. LT/RT er bedre enn L2/R2, men L1/R1 er bedre enn LB/RB. Begge ligger godt i hånda!

Lenke til kommentar

Tror med tid du vil begynne å like xboxen mer og mer. Kontrollen er vanvittig bra. Sitter som et skudd i handa. Enig i at d-paden er unøyaktig, men ergonomien på kontrollen trekker opp.

Om støy er til sjenans, legg inn spillene på konsollen. Da er det akkurat så stille man forventer en konsoll skal være.

Lenke til kommentar

du sier den bråker mye, de første åra som 360 ble produsert så kan det hende at de bråkte litt mere, men mener så absolutt at de nye med bedre kjøling og bedre dvd drev ikke er så ille.

controlleren er veldig bra, ps har hatt 3 forsøk på å få en brukbar en, men har vel ikke fått det helt til ennu?

microsoft fikk det til på første forsøket med xbox(1) 1 revisjon var kanskje litt stor :) men knappene og de trinnløse triggerene var genialt.

strømforsyninga er altfor stor, ja. Men det blir jo som alt anna som blir laga "over there" så lenge det virker så er det greit? de bruker vel fortsatt girkasser fra 50 tallet i nye biler, hehe.

Hvis du har kjøpt en brukt konsoll anbefaler jeg støvsuging innvendig!

når det gjelder de kablene du måtte legge i bagasjen har det noe med religion og sikkerhet på flyplass og div. flykapringer de siste åra.

Endret av audi_a8
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...