daydonmaip Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Får jeg en ganske vettu båt for denne prisen, med motor 15-25hk? Hvis dere vet om noen på nettet, send en link på brev til denne brukeren (daydonmaip) Men svar på spørsmålet her på denne tråden(pga vil ikke ha spaming;) /Takker på forhånd. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Et kjapt søk på finn.no . Kom ikke det jeg søkte på i sta, da valgte jeg avanserte innstillinger og satt prisen til i mellom 9 000 og 12 000. Endret 21. desember 2008 av KnewtFan Lenke til kommentar
daydonmaip Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2008 Et kjapt søk på finn.no . Kom ikke det jeg søkte på i sta, da valgte jeg avanserte innstillinger og satt prisen til i mellom 9 000 og 12 000. Danke men trenger fler tips har sett og finni noen fine båter men dem ligger liksom på andre siden av landet da vettu Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Et kjapt søk på finn.no . Kom ikke det jeg søkte på i sta, da valgte jeg avanserte innstillinger og satt prisen til i mellom 9 000 og 12 000. Danke men trenger fler tips har sett og finni noen fine båter men dem ligger liksom på andre siden av landet da vettu Kansje et tips å skrive hvor du bor da . Lenke til kommentar
daydonmaip Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2008 Et kjapt søk på finn.no . Kom ikke det jeg søkte på i sta, da valgte jeg avanserte innstillinger og satt prisen til i mellom 9 000 og 12 000. Danke men trenger fler tips har sett og finni noen fine båter men dem ligger liksom på andre siden av landet da vettu Kansje et tips å skrive hvor du bor da . HEHE Ja jeg bor jo på andre siden av landet da vettu hehe:P :!: Nei da jeg bor i Hedemark. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Morsom kar du. Har du noen formening om årsmodell, motormerke, båtmerke, styrekonsoll? Gummibåt, RIB? Kom med litt mer info, og gjerne noen forslag, så er det lettere å veilede deg. Lenke til kommentar
daydonmaip Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 Morsom kar du. Har du noen formening om årsmodell, motormerke, båtmerke, styrekonsoll? Gummibåt, RIB? Kom med litt mer info, og gjerne noen forslag, så er det lettere å veilede deg. http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...amp;WT.svl=Link Noe i den duren men uten henger med motor i stedet Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Det er jo bare å selge hengeren å kjøpe motor det, hvis hengeren i god stand. Men har du noen formening om fart? Motormerke? Motorstørrelse? (sant skal sies at du ikke får mye motor og båt for 12 000 da, men likevell) Lenke til kommentar
daydonmaip Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 Det er jo bare å selge hengeren å kjøpe motor det, hvis hengeren i god stand. Men har du noen formening om fart? Motormerke? Motorstørrelse? (sant skal sies at du ikke får mye motor og båt for 12 000 da, men likevell) Har ikke noe kunnskap om båt omtrent, er en nybyner som bare vil komme i gang med en enkel båt Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Vil si en gummibåt er en nybegynnerbåt. Lite (mindre) vedlikehold, lettere å plassere, og egentlig en lettere båt å ha med å gjøre. Er gummibåt uaktuelt for deg ? Edit: Var nå inne på finn.no for å sjekke, men det er jo faktisk ingen båter for salg i Hedmark, bortsett fra den du selv linket til. Edit 2: Den som leter finner! http://bat.autodb.no/autodb/view.wa2?_cmd=...AdItemId=791257 http://bat.autodb.no/autodb/view.wa2?_cmd=...AdItemId=729830 Begge er fine nybegynnerbåter, som tåler mye. Endret 22. desember 2008 av vbjornevik Lenke til kommentar
daydonmaip Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 Vil si en gummibåt er en nybegynnerbåt. Lite (mindre) vedlikehold, lettere å plassere, og egentlig en lettere båt å ha med å gjøre.Er gummibåt uaktuelt for deg ? Edit: Var nå inne på finn.no for å sjekke, men det er jo faktisk ingen båter for salg i Hedmark, bortsett fra den du selv linket til.a Edit 2: Den som leter finner! http://bat.autodb.no/autodb/view.wa2?_cmd=...AdItemId=791257 http://bat.autodb.no/autodb/view.wa2?_cmd=...AdItemId=729830 Begge er fine nybegynnerbåter, som tåler mye. takker men gummi båt er ikke noe for meg. og den andre båten var jo ikke så veldig stor jo jeg har en allerede som er større (men robåt som ikke mulig å sette på motor da seff) Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Spiller størrelsen noe rolle? Det har du ihvertfall ikke sagt noe om til oss! Og ingen av de jeg linket til var gummibåt. Lenke til kommentar
daydonmaip Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 nei jeg gir bare opp jeg jeg setter denne tråden på løst srry Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå