DagensDag Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Unormal... Nei! Du må først scoope terrenget. Finne ut om dama er interrisert. Hvis dere finner tonen og du syntes dere blir bedre venner så inviter henne ut på kino eller et eller annet. Her hvis du var smart under scoopinga så ville du funni ut hva hun liker. Kino er great første date slik at dere har tilbrakt litt mere tid sammen men du må få annledningen til å bli kjent med henne. Good Luck og gled deg til du får dyppin. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Jeg er 18 år.. Jeg tror vanligvis gutter i denne alderen har dame.. Jeg har hatt dame kun på barneskolen og ungdommsskolen.. Hadde 4 gjennom tidene.. Men nå har ting stått stille. Jeg har ikke hatt sex. Jeg vill ha dame, men jeg er ikke den typen som kaster meg over henne.. Jeg er den som vill bli kjennt med en dame jeg nå er blitt forelsket i! Problemet er, jeg møter henne i gymmen hver torsdag.. Jeg vet hva hu heter, hu vet kanskje hva jeg heter. Hvordan bli kjæresten hennes uten at det blir spørsmål om "jeg kjenner ikke deg!!" Ett sted må man begynne. Derfor trenger jeg tips Jeg er så utrolig betatt/forelska! Så hva skal man begynne med? Gå bort og si at jeg har blitt forelska i deg, skal vi finne på noe? Eller begynne helt minimalt.. "halla, jeg heter XXXXXXXX" "Hva er reglene for Håndball" f.ex? Trenger litt hjelp med dette. Er jeg unormal som ikke har hatt sex enda? Hvordan blir denne fantastiske jenta min kjæreste? det hørtes ut som et veldig vanlig spørsmål. nei du er ikke unormal. sørg for at du har bra selvtillitt, det er det eneste som teller. resten er opp til hun, om hun liker deg og om hun kan være stolt hvis hun går og leier deg og andre ser på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg