Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har ikke hatt sex enda.. Er jeg unormal?

James Bond

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Gjest Rebecka

Jeg var passert 20 da jeg hadde sex første gang. Jeg er jente da. Vet ikke om gjennomsnittsalderen er det samme for oss. Grunnen var ikke at jeg ikke hadde fått mulighet. Jeg hadde da rotet med folk på byn før det, men jeg hadde rett og slett ikke lyst til at akkurat DEN fyren skulle være den første. Jeg følte ikke at jeg hadde noe hastverk. Så møtte jeg en sjarmerende og søt fyr i fylla. Jeg hadde sett han én gang før, så vi kunne starte med "hei.. hva heter du? Jeg tror jeg har møtt deg før...". Endte med at han ble med hjem.. og der var første gang. Han er min fremdeles:)

Men tips, ja..Ta deg tid til å bli kjent med henne. Ikke ha hastverk. Det som skjer, det skjer. Du vil nok merke det når begge er klar:)

Lenke til kommentar
Gjest Rebecka

Glidemiddel kan være greit å prøve uansett. Vi hadde litt problemer med å få den inn i begynnelsen, men gikk fint etter hvert. Hender vi bruker glidemiddel likevel. Skader ikke:p

Lenke til kommentar
Gjest jente18
Jenter liker litt motstand/noe å bryne seg på :)

Å være drittsekk er ikke bra, men det er mulig du får mye sex da. Men å vær en logrende puddel er i allefall turnoff, så da får du hverken dame eller sex.

Det kan jeg skrive under på. Er sykt turnoff når gutter er altfor tilgjengelig og tøffel.

Jeg har mer lyst på sex med gutter som er litt drittsekker på en sjarmerende måte.

Lenke til kommentar
Dryle en håndball i bakhodet på henne mens ingen ser deg og si "Ai, oi, unnskyld, det var ikke meningen" også er samtalen i gang.

Dette var faktisk ikke så dumt :D

DAMMMN!!!! FIKK IKKE UT ETT JÆVLA ORD!! VI VAR LIKSOM IKKE I NÆRHETEN AV HVERANDRE DEN ØKTA!! :mad:

Nå er det 3 ukers praksis på Jotun på meg, og jeg tror hu sikkert finner en annen til da.. Det er hjerteskjærende :cry:

Jeg elsker henne mer enn en som bare "har lyst til og ha fin dame til kjæreste" og hun vet det ikke :ohmy::cry:

Lenke til kommentar
DAMMMN!!!! FIKK IKKE UT ETT JÆVLA ORD!! VI VAR LIKSOM IKKE I NÆRHETEN AV HVERANDRE DEN ØKTA!! :mad:

Nå er det 3 ukers praksis på Jotun på meg, og jeg tror hu sikkert finner en annen til da.. Det er hjerteskjærende :cry:

Jeg elsker henne mer enn en som bare "har lyst til og ha fin dame til kjæreste" og hun vet det ikke :ohmy::cry:

Tæss. Sånn går det. Flere fisk i havet. jeg tror egentlig kanskje det er best at du ikke snakket med hun, med de tankene der m du være helt utrolig creepy. Men du, husker du han irriterende ungen fra når du var mindre? Han som egentlig bare var snill. Men på grunn av at han var sååå desperat etter å bli godkjent av deg taklet du ikke trynet på han? Du er han for hun. Bare så du vet det.

Joa.. er ofte en gutt og en jente sammen men

Men det er da ikke sånn at alle mister jomfrudommen til gjevnaldrene jomfruer.

Endret av Gamlemor
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...