Bruker-161582 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Vist du er litt "noob", så få tak i nummeret hennes.! Start samtalen derfra. Men da er vi vell kanskje inne på det spørsmålet om du er litt unormal?! Ikke veit jeg.! Kan hende hun er så sjenert, at hun faktisk setter mer pris på å starte med sms meldinger en fysisk kontakt. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Du er ikke unormal, noen kan bli opp i 30-åra før de før seg. Lenke til kommentar
Outrageous Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Kan vel ikke si du er unormal, har ikke fått meg noe selv, er 18år. Hvis jeg skal ha meg så kan jeg jo bare finne en løs kjerring på fest men det er jeg ikke interesert i, tar det som det kommer jeg. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Gjennsomsnittet for debuten er vel 17 komma noe eller noe slikt, så du kan nok ta det med ro. Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 For all del. Ikke si at du er forelsket i henne før etter at du har blitt sammen med henne.. Lenke til kommentar
Kosedyret Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Du trenger ikke være redd for å være unormal eller noe. Ta deg tid, bli kjent, og få det beste ut av forholdet. Beste jeg kan si. Lenke til kommentar
torslo Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Haha, du er like unormal som meg, 18, jomfru og stormforelsket og meg Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 imorra skal jeg i gymmen med henne... FLOTT at jeg har praksis i hele 3 uker på Jotun til neste gang.. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Få igang en samtale så spør du henne ut på middag? EDIT: Damn, skriveleif -.- Endret 7. januar 2009 av Gjest Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Du er langt fra unormal Er mange som debuterer langt uti 20åra. Bare ikke prøv for hardt! Lenke til kommentar
Gjest Rebecka Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Jeg var passert 20 da jeg hadde sex første gang. Jeg er jente da. Vet ikke om gjennomsnittsalderen er det samme for oss. Grunnen var ikke at jeg ikke hadde fått mulighet. Jeg hadde da rotet med folk på byn før det, men jeg hadde rett og slett ikke lyst til at akkurat DEN fyren skulle være den første. Jeg følte ikke at jeg hadde noe hastverk. Så møtte jeg en sjarmerende og søt fyr i fylla. Jeg hadde sett han én gang før, så vi kunne starte med "hei.. hva heter du? Jeg tror jeg har møtt deg før...". Endte med at han ble med hjem.. og der var første gang. Han er min fremdeles:) Men tips, ja..Ta deg tid til å bli kjent med henne. Ikke ha hastverk. Det som skjer, det skjer. Du vil nok merke det når begge er klar:) Lenke til kommentar
Gjest Rebecka Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Glidemiddel kan være greit å prøve uansett. Vi hadde litt problemer med å få den inn i begynnelsen, men gikk fint etter hvert. Hender vi bruker glidemiddel likevel. Skader ikke:p Lenke til kommentar
o0 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Dryle en håndball i bakhodet på henne mens ingen ser deg og si "Ai, oi, unnskyld, det var ikke meningen" også er samtalen i gang. Dette var faktisk ikke så dumt Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Endte med at han ble med hjem.. og der var første gang. Han er min fremdeles:) Jøss, vet han det? Sa du det før dere gjorde det? Hvordan var første gangen under slike omstendigheter egentlig? Lenke til kommentar
Gjest jente18 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Jenter liker litt motstand/noe å bryne seg på Å være drittsekk er ikke bra, men det er mulig du får mye sex da. Men å vær en logrende puddel er i allefall turnoff, så da får du hverken dame eller sex. Det kan jeg skrive under på. Er sykt turnoff når gutter er altfor tilgjengelig og tøffel. Jeg har mer lyst på sex med gutter som er litt drittsekker på en sjarmerende måte. Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Gjennsomsnittet for debuten er vel 17 komma noe eller noe slikt, så du kan nok ta det med ro. Litt mindre for jenter, er det ikke? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Gjennsomsnittet for debuten er vel 17 komma noe eller noe slikt, så du kan nok ta det med ro. Litt mindre for jenter, er det ikke? Joa.. er ofte en gutt og en jente sammen men Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Dryle en håndball i bakhodet på henne mens ingen ser deg og si "Ai, oi, unnskyld, det var ikke meningen" også er samtalen i gang. Dette var faktisk ikke så dumt DAMMMN!!!! FIKK IKKE UT ETT JÆVLA ORD!! VI VAR LIKSOM IKKE I NÆRHETEN AV HVERANDRE DEN ØKTA!! Nå er det 3 ukers praksis på Jotun på meg, og jeg tror hu sikkert finner en annen til da.. Det er hjerteskjærende Jeg elsker henne mer enn en som bare "har lyst til og ha fin dame til kjæreste" og hun vet det ikke Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) DAMMMN!!!! FIKK IKKE UT ETT JÆVLA ORD!! VI VAR LIKSOM IKKE I NÆRHETEN AV HVERANDRE DEN ØKTA!! Nå er det 3 ukers praksis på Jotun på meg, og jeg tror hu sikkert finner en annen til da.. Det er hjerteskjærende Jeg elsker henne mer enn en som bare "har lyst til og ha fin dame til kjæreste" og hun vet det ikke Tæss. Sånn går det. Flere fisk i havet. jeg tror egentlig kanskje det er best at du ikke snakket med hun, med de tankene der m du være helt utrolig creepy. Men du, husker du han irriterende ungen fra når du var mindre? Han som egentlig bare var snill. Men på grunn av at han var sååå desperat etter å bli godkjent av deg taklet du ikke trynet på han? Du er han for hun. Bare så du vet det. Joa.. er ofte en gutt og en jente sammen men Men det er da ikke sånn at alle mister jomfrudommen til gjevnaldrene jomfruer. Endret 8. januar 2009 av Gamlemor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg