James Bond Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Jeg er 18 år.. Jeg tror vanligvis gutter i denne alderen har dame.. Jeg har hatt dame kun på barneskolen og ungdommsskolen.. Hadde 4 gjennom tidene.. Men nå har ting stått stille. Jeg har ikke hatt sex. Jeg vill ha dame, men jeg er ikke den typen som kaster meg over henne.. Jeg er den som vill bli kjennt med en dame jeg nå er blitt forelsket i! Problemet er, jeg møter henne i gymmen hver torsdag.. Jeg vet hva hu heter, hu vet kanskje hva jeg heter. Hvordan bli kjæresten hennes uten at det blir spørsmål om "jeg kjenner ikke deg!!" Ett sted må man begynne. Derfor trenger jeg tips Jeg er så utrolig betatt/forelska! Så hva skal man begynne med? Gå bort og si at jeg har blitt forelska i deg, skal vi finne på noe? Eller begynne helt minimalt.. "halla, jeg heter XXXXXXXX" "Hva er reglene for Håndball" f.ex? Trenger litt hjelp med dette. Er jeg unormal som ikke har hatt sex enda? Hvordan blir denne fantastiske jenta min kjæreste? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Du er ikke unormal. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Så hva skal man begynne med? Gå bort og si at jeg har blitt forelska i deg, skal vi finne på noe? Eller begynne helt minimalt.. "halla, jeg heter XXXXXXXX" "Hva er reglene for Håndball" f.ex? Trenger litt hjelp med dette. Det siste er nok klart lurest, hvis du sier at du elsker henne osv vil du mest sansynligvis bare skremme henne vekk. Og bare så det er sagt så er du ikke unormal . Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Dryle en håndball i bakhodet på henne mens ingen ser deg og si "Ai, oi, unnskyld, det var ikke meningen" også er samtalen i gang. But seriously. Det er bare å prate med henne tilsynelatende tilfeldig. Men det kan nok være vanskelig om dere ikke har noen felles venner. Å møtes på fest hadde jo vært mye mer ideelt, tross alt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Dryle en håndball i bakhodet på henne mens ingen ser deg og si "Ai, oi, unnskyld, det var ikke meningen" også er samtalen i gang. Synes det kunne vært et bra alternativ jeg Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Dryle en håndball i bakhodet på henne mens ingen ser deg og si "Ai, oi, unnskyld, det var ikke meningen" også er samtalen i gang. But seriously. Det er bare å prate med henne tilsynelatende tilfeldig. Men det kan nok være vanskelig om dere ikke har noen felles venner. Å møtes på fest hadde jo vært mye mer ideelt, tross alt. Jess. En fin måte å møte mennesker på da sjenansen ikke er så stor. Bare pass på fyllepraten Lenke til kommentar
Papirstopp Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) 1.Du er ikke unormal. 2. Begynn samtalen tilfeldig, Lettere om dere hadde hatt felles venner eller noe. Hmm, leste noe i en bok engang, noe sånt som om, at du skulle oppnå øyekontakt med den personen du var inntresert i, bare prøv et par ganger å se mot henne(IKKE STIRR ELLER LIGNENDE) bare se fort bort om du skulle få øyekontakt se bort igjen, så vent et par sekunder(10-20) se bort igjen. Er ikke sikkert hun ser deg, så prøv flere ganger... Men ikke la henne tro at du stirrer på henne eller noe som det. Gjør dette et par ganger og du vil nok garantert ha hennes oppmerksomhet. ...Eller bare prøv med "how you doinn'?" Endret 21. desember 2008 av Ole-ThInK Lenke til kommentar
Notfree Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Dryle en håndball i bakhodet på henne mens ingen ser deg og si "Ai, oi, unnskyld, det var ikke meningen" også er samtalen i gang. Synes det kunne vært et bra alternativ jeg Haha noen må passe seg når vi spiller Håndball i gymmen Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Dryle en håndball i bakhodet på henne mens ingen ser deg og si "Ai, oi, unnskyld, det var ikke meningen" også er samtalen i gang. Synes det kunne vært et bra alternativ jeg Haha noen må passe seg når vi spiller Håndball i gymmen Den er ikke altfor dum Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Er jeg unormal som ikke har hatt sex enda? Nei. Er ikke gjennomsnittsalderen for debut for gutter på 17-18? Dette dras ned av de som debuterer ekstremt tidlig. Lenke til kommentar
reband Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 ehh du kan jo bare... leke litt ekstra med henne til du blir sjent. finne på masse rart son at du får være med henne liksom hvis du kjønner og når dere blir onklige venner så kan du sikkert spørre. du er ikke unormal jeg er 12 år og har aldri spurt noen om å bli kjærester blitt spurt men svarer nei selv om jenta er eksempel søt hvet ikke hvorfor men svarer bare nei liker ikke kjærester er ikke sikker på hvorfor men tror fordig det er flaut(er det unormalt) jaja lykke til med deg og dama(di) Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) FØRST OG FREMST: NEVNER DU AT DU HAR FØLELSER (eller lignende) FOR HUN KAN DU LIKE GJERNE BARE KJØPE FLESHLIGHT OG BABYOLJE OG BLI HJEMME. Nuh, ting to: hun er mer kåt på deg enn du er på hun, få det inn i hodet ditt. Ting tre: Det er hun som flørter med deg, minn hun på det om det passer seg. Ting fire: Sørg for å komme på lag med hun elns, snakk med hun når du har anledning, behandle hun som en lillesøster, altså du skal være sjefen og ert hun, så hun ler med altså. Ting fem: Om du klarer å åpna god kontakt gjennom timen så spør hun om hun er med på lunsj etter gymmen (om dere har gym seint så blir det bare en kaffe elns, dunno, noe burde du klare å finne) Ting seks: Ta på hun så mye du kan. Ting syv: vær spontan, får du en idé så gjennomfør den. (her burde du klare å se grensene for hva som er godtatt og ikke). gjelder hva som helst altså, som feks gå og spise is, stjele et juletre, danse litt med hun, ha små konkuranser med hun osv Ting åtte: få en eller annen form for løfte om senere kontakt Men, hallo mann, dette er et forum, jeg klarer ikke å gi deg all den informasjonen akkuratt DU trenger for å få det til med jenetene, men håper dette hjalp litt. Men det viktigste er at du er tilstedet i nuet og har det gøy, tror det går bra og ikke behandle hun som om hun er kulere enn deg/har høyere sosial status, dere er på samme nivå, eller hun litt under deg, alt ettersom. Edit: angående det at du ikke har hatt sex, hva så? Med en gang du putter tissen din inn i hennes kommer du ikke til å forstå hvorfor du brydde deg, det spiller ingen rolle mann. Endret 25. desember 2008 av Gamlemor Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2008 FØRST OG FREMST: NEVNER DU AT DU HAR FØLELSER (eller lignende) FOR HUN KAN DU LIKE GJERNE BARE KJØPE FLESHLIGHT OG BABYOLJE OG BLI HJEMME. Nuh, ting to: hun er mer kåt på deg enn du er på hun, få det inn i hodet ditt. Ting tre: Det er hun som flørter med deg, minn hun på det om det passer seg. Ting fire: Sørg for å komme på lag med hun elns, snakk med hun når du har anledning, behandle hun som en lillesøster, altså du skal være sjefen og ert hun, så hun ler med altså. Ting fem: Om du klarer å åpna god kontakt gjennom timen så spør hun om hun er med på lunsj etter gymmen (om dere har gym seint så blir det bare en kaffe elns, dunno, noe burde du klare å finne) Ting seks: Ta på hun så mye du kan. Ting syv: vær spontan, får du en idé så gjennomfør den. (her burde du klare å se grensene for hva som er godtatt og ikke). gjelder hva som helst altså, som feks gå og spise is, stjele et juletre, danse litt med hun, ha små konkuranser med hun osv Ting åtte: få en eller annen form for løfte om senere kontakt Men, hallo mann, dette er et forum, jeg klarer ikke å gi deg all den informasjonen akkuratt DU trenger for å få det til med jenetene, men håper dette hjalp litt. Men det viktigste er at du er tilstedet i nuet og har det gøy, tror det går bra og ikke behandle hun som om hun er kulere enn deg/har høyere sosial status, dere er på samme nivå, eller hun litt under deg, alt ettersom. Edit: angående det at du ikke har hatt sex, hva så? Med en gang du putter tissen din inn i hennes kommer du ikke til å forstå hvorfor du brydde deg, det spiller ingen rolle mann. Men hu kjenner ikke meg, og jeg tror ikke hu er kåt på meg før jeg virkelig viser om jeg er noe og ha Jeg trenger en guide (jeg har fått mange gode tips så langt takk ass ) men ja, noe som gjør at jeg går fra "stranger-til-boyfriend" hvis du skjønner Men Jeg må ikke virke som jeg er ute etter "sex" men en som kan være kjæresten hennes og være vennen hennes i lang tid fremover Tro meg, hu vill jeg gifte meg med og ha barn med, og jeg er bare 18 år når jeg sier dette! ,men ikke før jeg blir ca 30 år Hu er allt jeg vill ha.. Hu er det søteste på jord. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Haha, du er like unormal som meg, 18, jomfru og stormforelsket Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Men hu kjenner ikke meg, og jeg tror ikke hu er kåt på meg før jeg virkelig viser om jeg er noe og ha Jeg trenger en guide (jeg har fått mange gode tips så langt takk ass ) men ja, noe som gjør at jeg går fra "stranger-til-boyfriend" hvis du skjønner Men Jeg må ikke virke som jeg er ute etter "sex" men en som kan være kjæresten hennes og være vennen hennes i lang tid fremover Tro meg, hu vill jeg gifte meg med og ha barn med, og jeg er bare 18 år når jeg sier dette! ,men ikke før jeg blir ca 30 år Hu er allt jeg vill ha.. Hu er det søteste på jord. /SLAP Jeg driter vel i om du ikke er kjent med hun, se ting fire. Hvis det ikke går så ta kontakt etter gymtimen, om det skjedde noe nevneverdig kan du bruke det til å starte samtalen. Hvis det også går skeis så har du altids et håp om at noen du kjenner står og snakker med hun og du kan gå bort og begyne og snakke med personen, så etter en liten stund snu deg mot hu dama di og si noe ala "Hei, har vi møttes?" Også har du jo alternativet å bare gå rett bort og snakk med hun, smiler hun til deg når du går forbi stopp og prat. Og du må ikke ha noe spesielt og snakke om, snakk med hun som om hun var en hvilken som helst annen person. Om du skal ha en mer avansert guide enn det jeg har gitt må du nok betale for det, finnes bøker og filmer, men der vil du forstå at det handler om erfaring og det er ikke et alternativ uansett, er det? Mann, det er viktig at du forstår at om det virker som om du er ute etter enten sex eller kjæreste for tidelig så går det skeis uansett. Bare snakk med hun, ta det som det kommer og hver fornøyd uansett resultat, det er fler fisk i havet. Sett deg i hennes sko, det kommer en halvtilfeldig fyr bort og begynner å forklare at han elsker hun og vil gifte seg med hun uten å ha utvekslett et eneste ord, husk at du sikkert ikke er den først heller mann ... Og om du ikke sier det rett ut spiller ingen rolle, om du skal være så jævlig chode som det virker som om du har lyst til å være foran hun skinner det rett igjenom uansett. Så bare ta det rolig og slutt og obsesse så jævlig over hun. Se på filmer og tv serier hvor det er menn som har sex med en ny dame hver dag omtrent, så skjønner du hvordan du skal være. Charlie i two and a half men er et godt forbilde. Og jo, hun er kåtere på deg enn du er på hun, hun sa det til meg. Endret 25. desember 2008 av Gamlemor Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2008 Hvor bor du? Vet du hvem jeg er? Eller bare tulla du med den siste setningen der.. Jeg er ikke kåt på hu, jeg er forelsket. Men som jeg sier.. Jeg har ett problem. Jeg vill bli kjennt med hu uten at hu tror jeg vill bruke henne for sex. Der kom det andre spørsmålet inn, om det var unormalt og ikke ha det "enda" Jeg driter i sexen, jeg bare lurte om jeg var idiot som ikke har hatt meg enda. Sexen skal jeg ta med hun når jeg er klar uansett og jeg presser henne ikke. "i am a gentleman" Men så sier du at det er ikke slik det funker. At jenter vill ha en mer kraftig/bestemmt kar. Jeg lærte alltid av min mor at, er man en gentleman funker allt.. Jeg ønsker bare og bli hennes kjæreste, og annonsere (hvis allt går etter planen ) at jeg elsker henne så mye at jeg setter min ring på hennes finger.. Men som jeg prøver og si her, dette tar jeg ikke ved første samtale OMG. Så da kan jeg prøve og snakke med henne, som noen skrev over.. Se litt på henne med "uinteressert" blikk, også se vekk, slik at hun begynner og lure litt o.s.v.. Sakte men sikkert. Jeg vill også at hun skal vite at jeg er ikke noe hardmann. Som skal være sånn "popular-guy-infront of school".. Er mer kjærlig jeg.. Hvis du snakka med henne istad.. Si hva hu heter da (du gjetter sikkert riktig navn allikavell..) Lenke til kommentar
paaskehare Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Plizket: Jeg blir så glad når jeg ser at det fortsatt finnes sånne gutter som deg Jeg falt ikke for kjæresten min fordi han var tøff, macho, hadde "høy sosial status" eller behandlet meg som om jeg var mindre verdt enn ham. Jeg falt for ham fordi han var snill, god å prate med, viste oppriktig interesse, og ikke minst fordi han er en helskjønn gutt Han var egentlig ganske sjenert da jeg møtte ham, men behandlet meg alltid pent - skjønt han har aldri skjemmet meg bort ^^ Kanskje må du bite "den vanlige deg" litt i deg når du går bort til henne, men "han" kommer nok frem igjen når du har fått kontakt Prøv å snakke med henne - kast gjerne en (myk?) ball på henne, men vis gjerne at det var litt med (god)vilje, og at du tøyser litt med henne. Spør henne gjerne om råd om ting (uvesentlig om du egentlig er ekspert på feltet ), så kanskje du kan vinkle dette inn til felles interesser, sånn at dere kan få en litt lengre samtale, evt en unnskyldning til å starte samtaler senere? Vær gjerne litt mystisk - man vil gjerne ha det man (tilsynelatende) ikke kan få .. og du har vel kanskje fått bekreftet at det ikke er unormalt at du er en 18 år gammel jomfru? Det er heller ikke unormalt å være jomfru når man er 19, 20, 21... egentlig opp til 25 ellerno, vil jeg tro kanskje til og med 30 eller mer.. så ta det med ro Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) bla Nei, jeg har ikke snakket med hun, men stol på meg. Det er ikke greia å være slem mot hun i det hele tatt, bare ta kontrollen, vis at du styrer din egen virkelighet, du kan godt være snill, bare gjør det på riktig måte, ikke mas om å få gi hun ting, bare spør hva hun vil ha når dere står ved en kasse, bare gjør det litt sånn "neste gang kjøper du" og ikke "vær så snill, ta denne gaven som et symbol på min kjærlighet". "Jeg ønsker bare og bli hennes kjæreste, og annonsere (hvis allt går etter planen ) at jeg elsker henne så mye at jeg setter min ring på hennes finger.. Men som jeg prøver og si her, dette tar jeg ikke ved første samtale OMG." Pass på om du vil beholde hun. "Sexen skal jeg ta med hun når jeg er klar uansett og jeg presser henne ikke. "i am a gentleman" Men så sier du at det er ikke slik det funker. At jenter vill ha en mer kraftig/bestemmt kar. Jeg lærte alltid av min mor at, er man en gentleman funker allt.." Selvfølgelig skal du være gentleman, men ikke vær tøffel, det er et veldig viktig skille der. Bare spre god stemning generelt, men ha det moro med hun. Endret 25. desember 2008 av Gamlemor Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Jenter liker litt motstand/noe å bryne seg på Å være drittsekk er ikke bra, men det er mulig du får mye sex da. Men å vær en logrende puddel er i allefall turnoff, så da får du hverken dame eller sex. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Er jeg unormal som ikke har hatt sex enda? Nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg