Gå til innhold

BK: Master, let me out!

ZoDz

Anbefalte innlegg

Not really. Ikke kommet på navn helt enda. Var ute for å fotografere et bilde til et cd cover for Mandy. Dette er ett av de andre bildene vi tok.

580EXII med en Orbisflash skrått mot dama, sb25 gjennom en paraply bak ryggen til Fredrik. Exif ligger vell i fila? 40d med 24-70L.

post-142352-1229893123_thumb.jpg

Endret av ZoDz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Elementer av stilistisk åttitall i en postapokalyptisk setting. Helt greit, men det blir litt for stilistisk for meg. Jeg synes du har fått det til teknisk, men det er noe med uttrykket som forstyrrer meg litt. Det har tilsynelatende et budskap, noe jeg likevel tviler på at det har. Litt mindre utstudert posering hadde nok gjort seg for å fenge meg.

Lenke til kommentar
Elementer av stilistisk åttitall i en postapokalyptisk setting. Helt greit, men det blir litt for stilistisk for meg. Jeg synes du har fått det til teknisk, men det er noe med uttrykket som forstyrrer meg litt. Det har tilsynelatende et budskap, noe jeg likevel tviler på at det har. Litt mindre utstudert posering hadde nok gjort seg for å fenge meg.

Er forsåvidt helt enig.

Jeg likte "location" og jenta. Fyr'n fra dressmann reklamen og de hvite greiene på bakken likte jeg ikke. Er det glass eller fliser?

Rydd opp, fjern hvite gjenstander etc. Og prøv en annen mannlig modell.

Det er fliser. Jeg synes det passer da man også ser noen fliser oppe ved der hvor jenta sitter.

Det var klærne vi hadde og jobbe med så er derfor vi kjørte det slik. Nesten som hallik og tøs om du skjønner. Litt overposing ble det men men. Regnet kom så vi hadde ikke så alt for mange forsøk på oss.

Lenke til kommentar

De hvite flisene reflekterer lys og blir ekstra synlige på bildet når alt annet er mørkt. Bare se på den hvite muren rett over jenta og til venstre(hennes høyre). Kjøp en boks matt spraylakk :p

Jeg ville ha likt å sett en mannlige modell utkledd som en skitten boms e.l. Tenk på en britisk mann med dårlig tannhygiene og generell dårlig hygiene, ikledd gammel slitt flosshatt e.l. og "1800-talls" klær. En skitten, nasty type hentet rett fra Oliver Twist tiden.

Sikkert mye kule klær på loppemarked og Fretex.

Men det skal sies at jeg foretrekker å se bilder av fine damer og kule bilder av stygge menn :!:

Lenke til kommentar

Skjøner hvor du vil; men synes ikke det funker helt bra. Virker ikke som du har helt kontroll på balanseringa av lyset feks:

Lyset på dama er OK, og lyset på han er ikke fult så bra (filla litt mye?, kanskje kulere med mere skygge på andre del av ansiktet), og i kontrast blir nedre del av bildet for mørkt. Ene foten hans forsvinner.

Ser ikke engang tegn etter blitzen du har satt på bakgrunnen; og ser ihvertfall ikke hvorfor du bruker en paraply på den? Paraply er jo absolutt den lysmodifier som gir deg minst kontroll - og som tar mest av styrken fra blitzen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...