Solemdal Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Hei, Kort spørsmål; Kan man få giro etter teoriprøven, eller må man betale kontant/kort? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 da jeg tok den måtte man betale med kort før man tok prøven. Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Kort, muligens kontakt før du tar prøven. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Jeg fikk dette smelt i tryne da jeg skulle ha oppkjøring. Ingen hadde informert meg om at dette kosta penger. Hadde allerede betalt kjørelærer 2500,- for leie av bil osv, så trodde oppkjøringa var med i den pakka. Flaks at jeg hadde 720kr (?) ellers hadde jeg måtte stilt meg i kø på nytt. Hun nevnte ingenting om at jeg kunne få en regning i posten senere. Dette var hos Statens Vegvesen, Lillestrøm. Lenke til kommentar
TRD4U Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg tok teoriprøven for bil igår (og stod!) Da måtte jeg først betale 335 kroner i skranken før jeg fikk gå inn og prøve. Damen var så brysk at jeg ikke turde å spørre etter giro, ett lite smilekurs hadde kanskje vært noe. Men uansett, er ganske sikker på at du må bet. med kort/kontanter ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå