smil2me Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Har lest videokameraguiden, fikk mange gode svar der, og mange nyttige forklaringer. Takk!! Skal ha ett nytt kamera til jul, så det begynner og haste litt etterhvert. Har lest på nett og forhørt meg i butikker, men er fortsatt usikker på hvilket kamera jeg skal velge. Blir vårt første kamera. Hvilket lagringsmedia det er spiller ingen rolle for min del. Kamera skal bli brukt for hjemmefilming, ungelek og andre dagligdagse oppgaver. HD eller ikke?? Har bare HD-ready tv. Har sett på JVC GZ-MG330 og Canon FS100. Duger disse? Hvilket er å anbefale av dem da? Eller må jeg opp i prisklasse for å slippe å angre på kjøpet etter første opptak. Takker masse for alle svar og anbefalinger jeg måtte få Endret 21. desember 2008 av smil2me Lenke til kommentar
oddmanil Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Har lest videokameraguiden, fikk mange gode svar der, og mange nyttige forklaringer. Takk!! Skal ha ett nytt kamera til jul, så det begynner og haste litt etterhvert. Har lest på nett og forhørt meg i butikker, men er fortsatt usikker på hvilket kamera jeg skal velge. Blir vårt første kamera. Hvilket lagringsmedia det er spiller ingen rolle for min del. Kamera skal bli brukt for hjemmefilming, ungelek og andre dagligdagse oppgaver. HD eller ikke?? Har bare HD-ready tv. Har sett på JVC GZ-MG330 og Canon FS100. Duger disse? Hvilket er å anbefale av dem da? Eller må jeg opp i prisklasse for å slippe å angre på kjøpet etter første opptak. Takker masse for alle svar og anbefalinger jeg måtte få FS100, suverent inne og ute, holder i mange år. Du får ikke noe bedre under 20000. Lenke til kommentar
smil2me Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Tusen takk oddmanil:) Er det andre som har erfaringer og eller forslag taes det imot med glede. Endret 21. desember 2008 av smil2me Lenke til kommentar
2Olav Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 FS100, suverent inne og ute, holder i mange år. Du får ikke noe bedre under 20000. Du mener vel HF 100, hvis det ikke er trykkleif i prisen din, da. Lenke til kommentar
oddmanil Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) FS100, suverent inne og ute, holder i mange år. Du får ikke noe bedre under 20000. Du mener vel HF 100, hvis det ikke er trykkleif i prisen din, da. Bra noen passer på meg Tusen takk Endret 22. desember 2008 av oddmanil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå