Mokko Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Noen ganger trenger jeg at PS3en ikke bråker ut over hele huset, så jeg lurte på om det fantes en måte å få all lyd via mitt Jabra BT135 headset (det som fulgte med Warhawk)? Altså, ingen lyd ut av TV-høyttalere, all lyd via headsettet. Noen som vet hvordan jeg kan få det til...? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Bare å stille volum ned på tv, forsterker osv det vel? Fungerer ikkje det headsettet som eit normalt headsett? Endret 21. desember 2008 av Ed Hunter Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2008 Men om jeg skrur ned lyden på TVen, så kommer den jo likevel ikke over i headsettet.. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Du har ikke en 3.5 mm mini jack utgang på tven eller anlegget ditt? Da kan du koble i et headset å få lyden ut der, skal du chatte samtidig blir det værre. Lenke til kommentar
MrPurple Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 PS3 Eye + Headset funker. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Du har ikke en 3.5 mm mini jack utgang på tven eller anlegget ditt? Da kan du koble i et headset å få lyden ut der, skal du chatte samtidig blir det værre. Er helt grønn på dette området, meget mulig jeg har en sånn greie på TVen, ja. EDIT: Fant dette på TVen: (Sorry for dårlig bilde) BILDE Eneste jeg kan tenke meg at passer inni der, er iPod- eller Koss-headsettet mitt. Har hørt om folk som har fått hørselskader ol av å plugge inn diverse headsett i TVen, er det ufarlig å bruke en av disse? Vil helst bruke BT-headsettet mitt, så jeg slipper å sitte kliss oppi TVen, men er det ingen som vet hvordan så.. Endret 22. desember 2008 av Mokko Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 PS3 Eye + Headset funker. Har ikke Eye.. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Du har ikke en 3.5 mm mini jack utgang på tven eller anlegget ditt? Da kan du koble i et headset å få lyden ut der, skal du chatte samtidig blir det værre. Er helt grønn på dette området, meget mulig jeg har en sånn greie på TVen, ja. EDIT: Fant dette på TVen: (Sorry for dårlig bilde) BILDE Eneste jeg kan tenke meg at passer inni der, er iPod- eller Koss-headsettet mitt. Har hørt om folk som har fått hørselskader ol av å plugge inn diverse headsett i TVen, er det ufarlig å bruke en av disse? Vil helst bruke BT-headsettet mitt, så jeg slipper å sitte kliss oppi TVen, men er det ingen som vet hvordan så.. Koss headset har 3.5 mm mini jack plugg så er det du har Ang. hørselskader kommer jo det veldig ann på hvor høyt volum du har og hvor lenge du sitter med det på, holder du deg på et anstendig nivå skal det nok gå bra. Hvis du ikke vil sitte så nært tven går det ann o kjøpe en forlengelses kabel, vet ikke hvor mye dette koster. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Men det han egentlig vil er vel å få all lyd inn i headsettet sitt og samtidig kunne prate med det etter hva jeg har forstått? Man kan ikke det med Koss og 3,5mm. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Men det han egentlig vil er vel å få all lyd inn i headsettet sitt og samtidig kunne prate med det etter hva jeg har forstått? Man kan ikke det med Koss og 3,5mm. Er det i det hele tatt mulig? Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Tviler på det. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 Men det han egentlig vil er vel å få all lyd inn i headsettet sitt og samtidig kunne prate med det etter hva jeg har forstått? Man kan ikke det med Koss og 3,5mm. Nei, dette er egentlig ikke så viktig. Greia er at jeg vil spille med lyd, uten at de andre i huset kan høre det. Altså, hvis jeg spiller Uncharted, så vil jeg ha skyting og musikk og all lyden i øret, så ingen andre kan høre det. Er ikke så viktig om jeg ikke kan chatte samtidig.. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Men det han egentlig vil er vel å få all lyd inn i headsettet sitt og samtidig kunne prate med det etter hva jeg har forstått? Man kan ikke det med Koss og 3,5mm. Nei, dette er egentlig ikke så viktig. Greia er at jeg vil spille med lyd, uten at de andre i huset kan høre det. Altså, hvis jeg spiller Uncharted, så vil jeg ha skyting og musikk og all lyden i øret, så ingen andre kan høre det. Er ikke så viktig om jeg ikke kan chatte samtidig.. Da er det bare og koble et headset i tven. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 Men det han egentlig vil er vel å få all lyd inn i headsettet sitt og samtidig kunne prate med det etter hva jeg har forstått? Man kan ikke det med Koss og 3,5mm. Nei, dette er egentlig ikke så viktig. Greia er at jeg vil spille med lyd, uten at de andre i huset kan høre det. Altså, hvis jeg spiller Uncharted, så vil jeg ha skyting og musikk og all lyden i øret, så ingen andre kan høre det. Er ikke så viktig om jeg ikke kan chatte samtidig.. Da er det bare og koble et headset i tven. Skal prøve med Koss-en, takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå