espenae Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 hei, da er jeg snart 15 år å kan begynne å øve kjøre. då vil jeg ha den kjøre skolen som er mest seriøs og kan gi meg den beste pakke prisen på alt. skolen må ver sentral i bergen enten i byn eller i åsane området. skriv gjerne en liste eller noe:) Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Gulesider.no - Søk på "trafikkskole +bergen". Lag en liste og ring rundt for å sammenligne priser. Lenke til kommentar
mjo101 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 centrum trafikk skole har jeg hørt fra kompiser at er veldig bra, jeg selv kjørte ved førerkortsentralen og dette var utrolig seriøst samt flinke lærere ! Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Tror jeg ville gått for Førerkortsentralen som er over Bystasjonen eller Centrum Trafikkskole. Lenke til kommentar
Bernoulli Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Det er Team Trafikkskole på Nordnes, garantert! Jeg var over hele byen og spurte. Førerkortsentralen, Centrum, City, Team, Eliassen, Proff, jeg var hos dem alle. Team er SUVERENT billigst, og har konge lærere. Du vil ikke angre. Til info holder jeg nå også på med klasse A og B der. Totalt kostet lappen på både A og B tilsammen 23k. Det billigste tilbudet bortsett fra Team på A+B, var Centrum med over 31k! Altså sparte jeg åtte tusen kroner på å velge Team i forhold til det billigste alternativet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå