Fin Skjorte Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 Joralf Gjerstad (Snåsakallen) Han kan sikkert gi svaret på denne tullekåringen allerede nå. Men svaret stemmer hans stemmer kun om du virkelig tror på det! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Hva med Ali Farah? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 På en slik utrolig liste er det nesten rart ikke både han og kjærringa er oppført. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 På en slik utrolig liste er det nesten rart ikke både han og kjærringa er oppført. Ja, sleng opp på listen den narkomanen som pisset på ambulansepersonellet og hun som kalte dem som ikke tok narkomanen med for rasister. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Kan man nominere folk selv? I så fall nominerer jeg lommemannen, for hederlig innsats i å skape oppmerksomhet rundt sin egen person slik at dagbladet får den tilsvarende oppmerksomheten. Endret 22. desember 2008 av Ballus Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Og til den internasjonale hedersprisen nominerer jeg Josef Fritzl. Det er en mann som vet hvordan man selger aviser. The Man! Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Jeg ville nominert Julebruskongen, tror jeg. Men han er kanskje i VG, så... Lenke til kommentar
bazxlckjv aeoif34wedjifoxj Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Det må helt klart bli Magnus Carlsen fra den lista. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Det må helt klart bli Magnus Carlsen fra den lista. Enig der. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Om vi skal hedre noen syns jeg faktisk det er på sin plass å nevne Carsten Thomassen, som døde i Irak. Han dro ned for å fortelle historier, og døde i et terrorangrep. Nå er jeg kanskje inhabil som journalist, men ja, det syns jeg. Lenke til kommentar
LordArgh Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Om vi skal hedre noen syns jeg faktisk det er på sin plass å nevne Carsten Thomassen, som døde i Irak. Afghanistan* Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 My bad! Der bommet jeg grovt, beklager. Anyhoo, jeg står ved konklusjonen. Lenke til kommentar
Notfree Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Marit breivik har min stemme hvertfall! Håndball og sport generelt er en stor inspirsjon for veldig mange, både unge og store. Norge hevde seg utroligt bra og Marit er en sann troppfører og er bare hærlig! Sånn som Marit står på for jentene sine og har vært med i så mange år, så vil forhåpentligvis bare sporten vokse enda mer i norge. Jeg satt hvertfall med hjerte i halsen da Norge tok OL gull og lekte seg frem til eit EM gull. Endret 25. desember 2008 av Soni1 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Stemte på Halvorsen men egentlig er ingen av de noen verdige kandidater, enkelte av kandidaturene er direkte provoserende. Endret 25. desember 2008 av Blåbær Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) På den listen der så er det kun Joralf Gjerstad jeg kunne stemt på. Ikke nødvendigvis fordi han "kan helbrede" men fordi han viser stor kjærlighet til sin neste. Resten av folkene på den listen har stortsett kun oppnådd materielle ting som ikke betyr noe som helst for noen andre enn dem selv. Jeg overså vist Sindre Egeness, han har også gjort noe for å hjelpe andre enn seg selv. Men siden det var jobben hans så synst jeg det blir litt feil å ta han med i kåringen. Endret 25. desember 2008 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Jeg spår at Toralf Gjerstad aka Snåsamannen vinner. En mann som egentlig ikke har gjort noe annet enn å ha mange mennesker på besøk. Egentlig. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2008 På den listen der så er det kun Joralf Gjerstad jeg kunne stemt på. Ikke nødvendigvis fordi han "kan helbrede" men fordi han viser stor kjærlighet til sin neste.Resten av folkene på den listen har stortsett kun oppnådd materielle ting som ikke betyr noe som helst for noen andre enn dem selv. Jeg overså vist Sindre Egeness, han har også gjort noe for å hjelpe andre enn seg selv. Men siden det var jobben hans så synst jeg det blir litt feil å ta han med i kåringen. Egeness er feil pga av at det er jobben hans, mens en som "lever" av overtro og kvakksalveri er ok? Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 min stemme går til Marit Breivik. Lenke til kommentar
Veed Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Hvorfor er Madcon nominert når de stjal en hit-låt fra et annet band å tjente seg rik på det? Endret 25. desember 2008 av Veed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå