MrL Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Hei, har ikke kjøpt julegave til foreldra mine før, men er snart 18 og tenkte derfor at det kanskje var på tide. Men har 0 peiling på hva jeg skal gi, noen som har noen forslag på max 2-4 hundre kroner jeg kan gi i gave til begge? Ikke no gavekort eller penger eller no sånt, da kan jeg likegreit ikke gi noe.. Endret 21. desember 2008 av MrLG Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Selv har jeg gitt ting de ønsker seg eller jeg vet de trenger. Dette har vært ting som kjøkkenutstyr, bøker, kontorutstyr, konfekt og lignende. I år har jeg tenkt til å kjøpe en microbølgeovn til min far (han har ikke skaffet det enda ) og noen bøker + noe sjokolade til min mor . Lenke til kommentar
MrL Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Tenke jeg skulle handle julegave til søstra mi, hva synes dere om en sånn her liten massage sak og kanskje en stor toblerone i tillegg, evt. noe bedre forslag? Eller er det litt "lame" gave?, har aldri gitt noen gave til noen før, samt jeg vet ikke om jeg får gave av hun. Men hva skal jeg så gi til foreldrene mine? Mamma ønsket seg varmeteppe, men det blir for dyrt fordi jeg da må gi en tilsvarende gave til pappa, derfor vil jeg helst gi dem noe sammen. Har vurdert en slik massagepute til mamma, men så igjen er problemet pappa. De bøkene de ønsker seg vet jeg dem får, så det er ikke aktuelt.. Begynner å haste nå .. Endret 22. desember 2008 av MrLG Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Hva med kinobiletter? Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 http://www.ravinorge.no/ koster 690, men kan jo være en felles gave til begge. evt stikk på clas ohlson og kjøp en robomop koster 380, + 70 for ekstra vaskekluter. kjøpte selv en robomop til begge foreldrene mine, i tilelgg til den separate gaven jeg allrede har kjøpt til begge(meg og min søster spleisa på ny mob til min mor) Lenke til kommentar
MrL Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) http://www.ravinorge.no/koster 690, men kan jo være en felles gave til begge. evt stikk på clas ohlson og kjøp en robomop koster 380, + 70 for ekstra vaskekluter. kjøpte selv en robomop til begge foreldrene mine, i tilelgg til den separate gaven jeg allrede har kjøpt til begge(meg og min søster spleisa på ny mob til min mor) Danm, det var faktisk en genial gave. Men var nok alt for dyr desverre, men kanskje en senere jul. Ang robomoppen så kunne det vell nesten ha gått, men jeg annser det mer som en gave som bare blir satt på loftet Endret 22. desember 2008 av MrLG Lenke til kommentar
loLpaTrol Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Kjøp en flaske vin til de, gjør det hvert år funker fett. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2008 Det ble julegave kjøpt i siste liten, bare flaks at jeg fant ut noe de trenger Lenke til kommentar
MrL Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2008 Og det var? Spleisa med søstra mi på en brødrister, de har alltid mumlet om å kjøpe en ny en så jeg tror det er en fin gave. Til søstra mi kjøpte jeg bare en liten massage greie og en stor toblerone, som jeg også tror er en ok gave siden det egentlig hadde jeg vell ikke tenkt å gi noe i det hele tatt .. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 hvis det er noen slags musikk de liker spesiellt er jo en cd de ikke har i samlingen en god idé, kanskje tillogmed flere cder om du syntes det blir for smått Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå