Smif Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Dette kommer når jeg skrev conky i terminal.. i oppstarten står det att files ikke finnes. Men det gjør den jo Hvis det står at den ikke finnes gjør den ikke det, prøv å bruk tab for å fullføre stien. Og er du heeeelt sikker på at du har en FIL som heter .conkyrc (legg merke til punktumet) i hjemmekatalogen din? Lenke til kommentar
molland Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2008 Se bilde frode Lenke til kommentar
Smif Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Det ser ut til å stemme ja.. kjør så denne: conky --config=/home/bruker/.conkyrc eller bare conky i terminalen (bytt ut bruker med ditt brukernavn) hva skjer da? kommer det noen feilmelding el.? Lenke til kommentar
molland Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2008 Da kommer det som jeg limte inn her i siste post på side 2 Frode Lenke til kommentar
Smif Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Ser at du får mange feil ettersom den config fila passer for min hardware, ikke nødvendigvis din. Har du prøvd med en annen config fil? Lenke til kommentar
molland Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2008 Basic fila funker jo Men, de kommandoene som er for conky, er det bare å legge til mail, addr osv i fila ? Skal man ikke sette en henvisning til etc mail prog? Frode Lenke til kommentar
Smif Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Mye lesning her klikk me. f.eks. under "variables" og "config file settings" Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) jeg har to problemer med conky. 1. den skal være på bottom_right, men er nede - nesten midt på, litt til venstre. 2. hver gang den oppdaterer seg så forsvinner skrivebordsikonene =/ her er min conky.conf: # Conky, a system monitor, based on torsmo # # Any original torsmo code is licensed under the BSD license # # All code written since the fork of torsmo is licensed under the GPL # # Please see COPYING for details # # Copyright © 2004, Hannu Saransaari and Lauri Hakkarainen # Copyright © 2005-2007 Brenden Matthews, Philip Kovacs, et. al. (see AUTHORS) # All rights reserved. # # This program is free software: you can redistribute it and/or modify # it under the terms of the GNU General Public License as published by # the Free Software Foundation, either version 3 of the License, or # (at your option) any later version. # # This program is distributed in the hope that it will be useful, # but WITHOUT ANY WARRANTY; without even the implied warranty of # MERCHANTABILITY or FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE. See the # GNU General Public License for more details. # You should have received a copy of the GNU General Public License # along with this program. If not, see <http://www.gnu.org/licenses/>. # # $Id: conky.conf 990 2007-11-22 19:38:17Z pkovacs $ background no use_xft yes xftfont Terminus:size=8 xftalpha 0.8 out_to_console no update_interval 5.0 total_run_times 0 own_window no double_buffer yes minimum_size 1000 5 draw_shades no draw_outline no draw_borders no stippled_borders 8 border_margin 4 border_width 1 default_color green alignment bottom_right gap_x 10 gap_y 10 no_buffers yes uppercase no cpu_avg_samples 2 net_avg_samples 2 override_utf8_locale no use_spacer yes TEXT ${color dark green}$sysname $kernel on $machine ${color dark green}Date ${color }${time %a} ${color }${time %e %B %G} ${color dark green}Time ${color }${time %H:%M} ${color dark green}Uptime ${color }$uptime ${color dark green}CPU${color green} $cpu% ${color }${acpitemp}C ${color dark green}Load ${color }$loadavg ${color dark green}CPU freq ${color green}${freq_dyn} ${color dark green}Processes ${color }$processes ${color dark green}Running ${color }$running_processes ${color dark green}RAM ${color dark green}$mem${color } / $memmax ${color dark green}SWAP ${color dark green}$swap${color } / $swapmax ${color dark green}Highest CPU % ${color dark green} ${top name 1} ${top cpu 1} ${color green} ${top name 2} ${top cpu 2} ${color green} ${top name 3} ${top cpu 3} ${color green} ${top name 4} ${top cpu 4} ${color dark green}Highest MEM % ${color dark green} ${top_mem name 1} ${top_mem mem 1} ${color green} ${top_mem name 2} ${top_mem mem 2} ${color green} ${top_mem name 3} ${top_mem mem 3} ${color green} ${top_mem name 4} ${top_mem mem 4} ${color dark green}eth0 ${color green}IP address ${color }${addr eth0} ${color green}Up:$color ${upspeed eth0} k/s${color green} - Down:$color ${downspeed eth0} k/s ${color dark green}wlan0 ${color green}IP address ${color }${addr wlan0} ${color green}Up:$color ${upspeed wlan0} k/s${color green} - Down:$color ${downspeed wlan0} k/s ${color dark green}BAT ${color green}Remaining ${color }${battery_percent BAT1}% ${color green}Time left ${color }${battery_time BAT1} og her er min xorg.conf: Section "InputDevice" Identifier "Keyboard1" Driver "kbd" Option "AutoRepeat" "500 30" Option "XkbRules" "xorg" Option "XkbModel" "pc105" Option "XkbLayout" "no" EndSection Section "InputDevice" Identifier "Synaptics Touchpad" Driver "synaptics" Option "Name" "SynPS/2 Synaptics TouchPad" Option "SHMConfig" "true" Option "CorePointer" Option "LeftEdge" "130" Option "RightEdge" "920" Option "TopEdge" "130" Option "BottomEdge" "700" Option "FingerLow" "5" Option "FingerHigh" "20" Option "TapButton1" "1" Option "MaxTapTime" "150" Option "MaxTapMove" "2200" Option "EmulateMidButtonTime" "75" Option "CoastingSpeed" "30" Option "CornerCoasting" "true" Option "VertScrollDelta" "20" Option "HorizScrollDelta" "20" Option "MinSpeed" "0.60" Option "MaxSpeed" "1.00" Option "AccelFactor" "0.030" Option "EdgeMotionMinSpeed" "180" Option "EdgeMotionMaxSpeed" "180" Option "CircularScrolling" "1" Option "CircScrollDelta" "0.1" Option "CircScrollTrigger" "2" EndSection Section "InputDevice" Identifier "Mouse1" Driver "mouse" Option "Protocol" "auto" Option "Device" "/dev/input/mice" # Option "ZAxisMapping" "4 5 6 7" Option "ZAxisMapping" "4 5" Option "Emulate3Buttons" "yes" EndSection Section "Monitor" Identifier "lcd" HorizSync 31.5 - 57.0 VertRefresh 40.0 - 150.0 EndSection Section "Device" Identifier "geeFors" Driver "nvidia" VideoRam 524288 Option "RenderAccel" "true" Option "No logo" "true" EndSection Section "Screen" Identifier "Screen0" Device "geeFors" Monitor "lcd" DefaultDepth 24 SubSection "Display" Viewport 0 0 Depth 24 Modes "1440x900" "1280x1024" "1024x768" "800x600" "640x480" EndSubSection EndSection Section "Module" Load "glx" Load "dri" Load "dbe" SubSection "extmod" Option "omit xfree86-dga" EndSubSection Load "freetype" EndSection Section "Extensions" Option "Composite" "Enable" Option "RENDER" "Enable" Option "RenderAccel" "true" EndSection Endret 23. desember 2008 av indietrash Lenke til kommentar
Smif Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) indietrash: 1: Jeg vil anbefale deg å bruke gap_x 10 og gap_y 10 (med dine egene tall selvfølgelig) isteden. 2: Kan høres ut som noe ala det jeg slet med med på min maskin en gang, men ati kort og compiz. Har du dette? Endret 23. desember 2008 av Smif Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 indietrash: 2. Det er et problem som ofte er knyttet sammen med compiz, ikke nødvendigvis med ATI-kort. Prøv å endre fra "own_window no" til "own_window yes" i din ~/.conkyrc fil. (selv om jeg ser du kaller din conky.conf, bruker du /etc/conky.conf?) Lenke til kommentar
indietrash Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 har gap. har ikke ATI eller Compiz. jeg vil ikke ha et eget vindu. en av hovedpoengene med min conky er å ha den rett på bakgrunnen. men når jeg kjørte den i eget vindu fant jeg ut at det ikke er noe galt med alignment (right). for dersom dere ser her: så ser dere at det er forskjøvet til venstre av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Lurer på en ting. Er det noen som vet hvordan jeg får høyrejustert infoen fra Banshee slik som resten av infoen er i conky? background no font Sans:size=8 #xftfont Sans:size=10 use_xft yes xftalpha 0.9 update_interval 3.0 total_run_times 0 own_window yes own_window_type normal own_window_transparent yes own_window_hints undecorated,below,sticky,skip_taskbar,skip_pager double_buffer yes minimum_size 220 5 maximum_width 220 draw_shades yes draw_outline no draw_borders no draw_graph_borders yes default_color white default_shade_color black default_outline_color green alignment bottom_right gap_x 12 gap_y 35 no_buffers yes uppercase no cpu_avg_samples 2 override_utf8_locale no uppercase yes # set to yes if you want all text to be in uppercase TEXT ${color white}SYSTEM ${hr 1}${color} Hostname: $alignr$nodename Kernel: $alignr$kernel Date: $alignr${time %a} ${time %e %B %G} Time: $alignr${time %H:%M} Uptime: $alignr$uptime ${color white}Banshee${hr 2}${color white} ${exec banshee-1 --query-artist} ${exec banshee-1 --query-title} ${exec banshee-1 --query-track-number} ${exec banshee-1 --query-album} ${color white}CPU & RAM${hr 2}${color white} CPU: ${alignr}${freq} MHz Processes: ${alignr}$processes ($running_processes running) Load: ${alignr}$loadavg Ram ${alignr}$mem / $memmax ($memperc%) ${membar 4} swap ${alignr}$swap / $swapmax ($swapperc%) ${swapbar 4} Highest CPU $alignr CPU% MEM% ${top name 1}$alignr${top cpu 1}${top mem 1} ${top name 2}$alignr${top cpu 2}${top mem 2} ${top name 3}$alignr${top cpu 3}${top mem 3} Highest MEM $alignr CPU% MEM% ${top_mem name 1}$alignr${top_mem cpu 1}${top_mem mem 1} ${top_mem name 2}$alignr${top_mem cpu 2}${top_mem mem 2} ${top_mem name 3}$alignr${top_mem cpu 3}${top_mem mem 3} ${color white}Filesystem ${hr 1}${color} Root: ${alignr}${fs_free /} / ${fs_size /} ${fs_bar 4 /} Home: ${alignr}${fs_free /home} / ${fs_size /home} ${fs_bar 4 /home} Windows: ${alignr}${fs_free /media/sda3} / ${fs_size /media/sda3} ${fs_bar 4 /media/sda3} Film og serier: ${alignr}${fs_free /media/sdb1} / ${fs_size /media/sdb1} ${fs_bar 4 /media/sdb1} ${color white}NETWORK ${hr 1}${color} ${color white}Essid ${alignr}${color }${wireless_essid wlan0} ${color white}Link qual ${alignr}${color }${wireless_link_qual_perc wlan0}% ${color white}Bitrate ${alignr}${color }${wireless_bitrate wlan0} Down ${downspeed wlan0} k/s ${alignr}Up ${upspeed wlan0} k/s ${downspeedgraph wlan0 25,107} ${alignr}${upspeedgraph wlan0 25,107} Total ${totaldown wlan0} ${alignr}Total ${totalup wlan0} kopi av conky configen Lenke til kommentar
Taykun Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 runarbs: prøvd $alignr forann uttrykket ? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Det har jeg forsåvitt prøvd, enten så blir alt høyrejustert, ikke bare infoen slik som jeg ønsker ellers blir det ikke noe forskjell. Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Kjedlig conky-config her. Viser det jeg trenger å se egentlig. Bruker conky mest når jeg rendrer bilder i Blender slik at jeg kan følge med på tempen på CPU ettersom jeg har manuel viftestyring på CPU. .conkyrc: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor update_interval 1 #use_xft yes #xftfont draw_shades yes double_buffer yes aligment bottom_left no_buffers yes own_window yes own_window_transparent yes own_window_type override TEXT SYSTEM ${hr 2} $nodename $time Uptime: $uptime_short $kernel on $machine CPU ${hr 2} CPU: $freq_g Ghz CPU temp: $acpitemp C CPU use: $cpu % $alignc${cpubar 8} Processes: $running_processes/$processes MEMORY ${hr 2} Memorey usage: $mem/$memmax $memperc % $alignc${membar 8} NAME CPU% MEM% ${top name 1}${top cpu 1} ${top mem 1} ${top name 2}${top cpu 2} ${top mem 2} DISKS ${hr 2} Home: ${fs_free /home} ${fs_used_perc /home}% ${fs_bar 8 /home} Lager: ${fs_free /media/lager} ${fs_used_perc /media/lager}% ${fs_bar 8 /media/lager} NETWORK ${hr 2} IP: ${addr wlan0} Down: ${downspeed wlan0} Kb/s ${alignr}Up: ${upspeed wlan0} Kb/s ${downspeedgraph wlan0 15,50 ffffff ffffff} ${alignr}${upspeedgraph wlan0 15,50 ffffff ffffff}$color Total: ${totaldown wlan0} ${alignr}Total: ${totalup wlan0} Endret 29. desember 2008 av Marsan Lenke til kommentar
Kaptein... Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 background no font Sans:size=8 #xftfont Sans:size=10 use_xft yes xftalpha 0.9 update_interval 3.0 total_run_times 0 own_window yes own_window_type normal own_window_transparent yes own_window_hints undecorated,below,sticky,skip_taskbar,skip_pager double_buffer yes minimum_size 220 5 maximum_width 500 draw_shades yes draw_outline no draw_borders no draw_graph_borders yes default_color white default_shade_color black default_outline_color green alignment top_right gap_x 12 gap_y 0 no_buffers yes uppercase no cpu_avg_samples 2 override_utf8_locale no uppercase yes # set to yes if you want all text to be in uppercase TEXT ${color white}SYSTEM ${hr 1}${color} Hostname: $alignr$nodename Kernel: $alignr$kernel Uptime: $alignr$uptime Temp: ${alignr}${acpitemp}C CPU: ${alignr}${freq} MHz Processes: ${alignr}$processes ($running_processes running) Load: ${alignr}$loadavg CPU1 ${alignr}${cpu cpu1}% ${cpubar 4 cpu1} CPU2 ${alignr}${cpu cpu2}% ${cpubar 4 cpu2} Ram ${alignr}$mem / $memmax ($memperc%) ${membar 4} swap ${alignr}$swap / $swapmax ($swapperc%) ${swapbar 4} Highest MEM $alignr CPU% MEM% ${top_mem name 1}$alignr${top_mem cpu 1}${top_mem mem 1} ${top_mem name 2}$alignr${top_mem cpu 2}${top_mem mem 2} ${top_mem name 3}$alignr${top_mem cpu 3}${top_mem mem 3} ${top_mem name 4}$alignr${top_mem cpu 4}${top_mem mem 4} ${top_mem name 5}$alignr${top_mem cpu 5}${top_mem mem 5} ${top_mem name 6}$alignr${top_mem cpu 6}${top_mem mem 6} ${top_mem name 7}$alignr${top_mem cpu 7}${top_mem mem 7} ${top_mem name 8}$alignr${top_mem cpu 8}${top_mem mem 8} ${top_mem name 9}$alignr${top_mem cpu 9}${top_mem mem 9} ${top_mem name 10}$alignr${top_mem cpu 10}${top_mem mem 10} ${color white}Filesystem ${hr 1}${color} Root: ${alignr}${fs_free /} / ${fs_size /} ${fs_bar 4 /} Disk: ${alignr}${fs_free /media/disk} / ${fs_size /media/disk} ${fs_bar 4 /media/disk} MEdia: ${alignr}${fs_free /media/media} / ${fs_size /media/media} ${fs_bar 4 /media/media} ${color white}NETWORK ${hr 1}${color} ${color white}WIRELESS: ${color} Down ${downspeed wlan0} k/s ${alignr}Up ${upspeed wlan0} k/s ${downspeedgraph wlan0 25,107} ${alignr}${upspeedgraph wlan0 25,107} Total ${totaldown wlan0} ${alignr}Total ${totalup wlan0} ${color white}LAN: ${color} Down ${downspeed eth0} k/s ${alignr}Up ${upspeed eth0} k/s ${downspeedgraph eth0 25,107} ${alignr}${upspeedgraph eth0 25,107} Total ${totaldown eth0} ${alignr}Total ${totalup eth0} Om noen skulle ønske å bruke denne må dere selv endre stien til partisjonene og evt fjerne Wireless. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Holder på å finjustere litt da, og batterivisern er heller ikke ferdig (må lage min egen siden conky sine alternativer ikke fungerte) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor background yes font Bitstream Vera Sans:size=9 xftfont Bitstream Vera Sans:size=9 use_xft yes xftalpha 0.1 update_interval 1.0 total_run_times 0 own_window yes own_window_type override own_window_transparent yes own_window_hints undecorated,below,sticky,skip_taskbar,skip_pager double_buffer yes draw_shades no draw_outline no draw_borders no draw_graph_borders yes minimum_size 324 maximum_width 310 default_color white default_shade_color 000000 default_outline_color 000000 alignment top_right gap_x 2 gap_y 24 no_buffers yes cpu_avg_samples 2 override_utf8_locale yes uppercase no # set to yes if you want all text to be in uppercase use_spacer right TEXT $alignc Hostname: $nodename $alignc Kernel: $kernel $alignc Uptime: $uptime ${font DejaVuSans:Condensed:Bold:size=18} ${time %d/%m-%Y %H:%M:%S}${font Bitstream Vera Sans:size=9} ${color #B8FF00}CPU:${color white} Core1:$alignr ${cpu cpu1}%@${freq_g cpu1}GHz ${cpubar cpu1 7,76} Core2:$alignr ${cpu cpu2}%@${freq_g cpu2}GHz ${cpubar cpu2 7,76} Overall Usage:$alignr $cpu% $alignr${cpubar 8,182} ${cpugraph 20,} ${color #B8FF00}MEM:${color white} RAM ${alignr}$mem / $memmax ($memperc%) ${membar 8} SWAP ${alignr}$swap / $swapmax ($swapperc%) ${swapbar 8} Linux: ${fs_bar 8,200 /} ${fs_used_perc /}% Totalt: ${fs_size /} ${alignr}Ledig: ${fs_free /}(${fs_free_perc /}%) Home: ${fs_bar 8,200 /home} ${fs_used_perc /home}% Totalt: ${fs_size /home} ${alignr}Ledig: ${fs_free /home}(${fs_free_perc /home}%) Storeage: ${fs_bar 8,200 /media/storeage} ${fs_used_perc /}% Totalt: ${fs_size /media/storeage} ${alignr}Ledig: ${fs_free /media/storeage}(${fs_free_perc /media/storeage}%) ${color #B8FF00}Strøm:${color white} ${acpiacadapter} ${execpi 3 /home/alexander/.conky_script/battery_stats} ${execpi 60 /home/alexander/.conky_script/server_stats.php} ${color #B8FF00}LAN:${color white} ${alignr}IP: ${addr eth0} ${color green}LAN Download: $alignr${color #FF0009}LAN Upload: ${color green}${downspeed eth0} k/s ${alignr} ${color #FF0009} ${upspeed eth0} k/s ${color green}${downspeedgraph eth0 20,150} ${alignr}${color #FF0009}${upspeedgraph eth0 20,150} ${color green}Total:${totaldown eth0} ${alignr}${color #FF0009}Total:${totalup eth0} ${color #B8FF00}WiFi:${color white} ${alignc} IP: ${addr wlan0} ${alignr}Rate:${color orange}${wireless_bitrate wlan0}${color white} Link quality: ${color orange}${wireless_link_qual_perc wlan0}%${color white} ${alignr}${wireless_link_bar 8,185 wlan0} ${color green}WiFi Download: ${color white}${alignc} ESSID: ${color orange}${wireless_essid wlan0}${color white} $alignr${color #FF0009}WiFi Upload: ${color green}${downspeed wlan0}KB/s ${color #FF0009} ${alignr}${upspeed wlan0}KB/s ${color green}${downspeedgraph wlan0 20,150} ${alignr}${color #FF0009}${upspeedgraph wlan0 20,150} ${color green}Total:${totaldown wlan0} ${alignr}${color #FF0009}Total:${totalup wlan0} ${color white}AP Mode: ${wireless_mode wlan0} ${alignr}AP MAC: ${wireless_ap wlan0} Nytt bilde (stort bilde): Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Kjører et php script til å parse acpi filene, funker bra, skal fikse en bar nå snart. Jeg har et problem da, hvis jeg klikker på conkyen på visse områder så blir det som å klikke på ikonene på andre siden, det er litt irriterende, noen forslag? EDIT: Da har jeg lagt til en batteribar og serverstats xD Henter fram oppetid og temperatur på servern Php brukes der også Endret 3. januar 2009 av AlecTBM Lenke til kommentar
Taykun Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg har et problem da, hvis jeg klikker på conkyen på visse områder så blir det som å klikke på ikonene på andre siden, det er litt irriterende, noen forslag? Devil's Pie Nifty det batterigreiene forresten Lenke til kommentar
R3itan Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Konfigurasjonsfil: background yes use_xft yes xftfont 123:size=8 xftalpha 0.1 update_interval 1 total_run_times 0 own_window yes own_window_type normal own_window_transparent yes own_window_hints undecorated,below,sticky,skip_taskbar,skip_pager double_buffer yes minimum_size 250 5 maximum_width 400 draw_shades no draw_outline no draw_borders no draw_graph_borders no default_color gray default_shade_color red default_outline_color green alignment top_right gap_x 10 gap_y 10 no_buffers no uppercase no cpu_avg_samples 2 net_avg_samples 1 override_utf8_locale yes use_spacer yes text_buffer_size 256 TEXT ${color Tan1}${font openlogos:size=20}U${font Arial:size=20}GNU${color DimGray}/${color Ivory}LINUX${font openlogos:size=20}t ${voffset -90} ${color DimGray} ${font} ${font Arial:bold:size=10}${color Tan1}SYSTEM ${color DarkSlateGray} ${hr 2} $font${color DimGray}$sysname $kernel $alignr $machine Oppetid $alignr${uptime} Prosesser: ${alignr}$processes ($running_processes running) Load: ${alignr}$loadavg ${font Arial:bold:size=10}${color Tan1}PROSESSER ${color DarkSlateGray}${hr 2} $font${color DimGray}CPU1 ${cpu cpu1}% ${cpubar cpu1} CPU2 ${cpu cpu2}% ${cpubar cpu2} ${font Arial:bold:size=10}${color Tan1}MINNE ${color DarkSlateGray}${hr 2} $font${color DimGray}RAM $alignc $mem / $memmax $alignr $memperc% $membar $font${color DimGray}SWAP ${alignc}$swap / $swapmax $alignr $swapperc% ${swapbar} ${font Arial:bold:size=10}${color Tan1}HDD ${color DarkSlateGray}${hr 2} $font${color DimGray}/ $alignc ${fs_used /} / ${fs_size /} $alignr ${fs_free_perc /}% ${fs_bar /} ${font Arial:bold:size=10}${color Tan1}CPU ${color DarkSlateGray}${hr 2} ${color DimGray}$font${top name 1}${alignr}${top cpu 1} % $font${top name 2}${alignr}${top cpu 2} % $font${top name 3}${alignr}${top cpu 3} % $font${top name 4}${alignr}${top cpu 4} % ${font Arial:bold:size=10}${color Tan1}MINNEBRUK ${color DarkSlateGray}${hr 2} ${color DimGray}$font${top_mem name 1}${alignr}${top mem 1} % $font${top_mem name 2}${alignr}${top mem 2} % $font${top_mem name 3}${alignr}${top mem 3} % $font${top_mem name 4}${alignr}${top mem 4} % ${font Arial:bold:size=10}${color Tan2}NETTVERK ${color DarkSlateGray}${hr 2} $font${color DimGray}IP @ wlan0 $alignr ${addr wlan0} Ned $alignr ${downspeed wlan0} kb/s Opp $alignr ${upspeed wlan0} kb/s Nedlastet: $alignr ${totaldown wlan0} Opplastet: $alignr ${totalup wlan0} $endif Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Deilig å se at andre er fornuftige og har samme bakgrunn som meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå