Colinex Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Vet noen hvor jeg kan bestille det eller om jeg kan kjøpe det et sted? Har sett på bbc sida men det blir for dyrt og på ebay sender dem ikke til Norge, har veldig lyst på det. helst en norsk side hvis dere finner et sted jeg kan bestille. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Prøv Finn.no Tviler på at det er noen norske sider som masseproduserer det. Lenke til kommentar
radalf Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...em=120356972387 Sender ikke til norge nei Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Fiks deg en amerikansk postkasse f.eks? Husker ikke linken til siden men selskapet gir deg en postboks i USA så du kan bestille til den, så få den skippet til din egen adresse. Lenke til kommentar
edge Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Bestilte meg nettopp et fra ebay. 60 kroner.. No problem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå