Gjest Slettet-0ncAanc1 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Lovefilm (eller kanskje Hatefilm) er vel noe av det mest useriøse jeg har vært borti! Har vært medlem i ca. 1 år. Begynte å bli lei av å få bare filmer som jeg har prioritert langt ned på listen min i tillegg er det treig sending. Så derfor sa jeg opp i september. Dette gikk greit til å begynne med. Jeg spurte om jeg skulle betale neste faktura (avtalegiro) men nei det skulle jeg ikke. Jeg skyldte ikke dem mere penger. Denne aktuelle faktura lå inne til betaling i min nettbank men så ble den slettet og jeg fikk beskjed via mail at mottaker hadde bedt om at den skulle slettet. Javel, tenkte jeg da er det ihvertfall 100 % sikkert at jeg ikke skylder dem månedsavgift på kr. 139,-!! Jeg hadde jo spurt på forhånd og fikk nei til svar, og nå hadde de selv slettet den. Men skulle det bli så enkelt? Nei selvfølgelig ikke. 1 måned etter oppsigelse fikk jeg brev i posten fra Lovefilm. Det var en faktura pålydende kr. 196,-! Det var månedsavgift + ett purregebyr! Jeg sendte mail og forklarte saken. Det ble mange mailer frem og tilbake for å si det slik. "Kunderådgiver" hadde ingen forståelse for dette og trodde meg ikke. Og han nektet ihvertfall å tro at de hadde bedt min bank om å slettet neste faktura. Men dette har jeg bevis på i mail fra min bank. Men de sa jo også at jeg ikke skyldte mer penger da jeg sa opp. Så tydeligvis er det noen rotekopper som jobber der som ikke vet noenting. Men å gi meg purregebyr i tillegg er jo toppen av frekkhet! Etterhvert sendte jeg ett brev og sa at jeg nektet å betale purregebyr for noe som er deres egen feil. Kort tid etterpå fikk jeg en ny faktura i mail på kr. 139,-. Så den betalte jeg innen fristen på 5 dager. Men etter 2 uker fikk jeg en ny faktura. Denne var fra ett inkassoselskap! Regningen var på kr. 426,07! Nå begynte jeg virkelig å lure. De har jo ikke peiling og styring på noen ting på Lovefilm. De har ikke registrert at jeg har betalt engang. Utrolig useriøst! Fikk ordnet dette med en mail til inkassoselskapet. Men det er jo mye styr da. Tenk om jeg kunne få vite at jeg skyldte dem penger da jeg sa opp, da hadde alt ordnet seg. Men neida, så enkelt skal det ikke være. Men jeg kan fortsatt logge meg inn på "Min konto" på Lovefilm.no. Der står navnet mitt og alt mulig. Jeg har bedt dem om å slette kontoen fordi jeg akter ikke å bli kunde der igjen. Men som alltid med Lovefilm, det skal ikke være enkelt. Ser ut som de tror at jeg engang skal komme tilbake, men det kan jeg garantere at jeg ikke gjør! Ser heller flere filmer på kino etter dette tullet her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå