pat2004 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Hei! Må kjappe meg å kjøpe et strykejern til kjære mor. Men vil kjøpe noe med litt kvalitet, funksjonalitet og grei pris. Noen som har anbefalinger? Noen bra merker som går igjen? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Du finner en fin oversikt på strykejern her https://prisguiden.no/vis_kategori.php?c...ering=min_price men er nok for sent å bestille over nettet nå , så jeg ville tatt turen til nærmeste elbutikk Lenke til kommentar
pat2004 Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2008 Men det var bare en generell oversikt. Jeg lurer på hva folk anbefaler. Men ellers takk for hjelp! Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Kan anbefale de dyrere modellene til Braun med Saphir-såle. Lenke til kommentar
pat2004 Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2008 Braun er normalt bra på det meste ja. Ok, skal sjekke den. Takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå