impywimpy Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 A Kingdom for Keflings forsøker å gjøre ressurssanking artig for alle. Hvordan skal dette ende? Les mer Lenke til kommentar
Amento Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Dette hørtes jo interessant ut Kan sikkert raskt bli kjedelig for en del, men dette har jo potensiale Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Sammenlignet med Fable 2, årets beste spill At det var? Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 årets beste spill, kan hende anmelderen synes det er årets beste spill uansett kåringer... uansett tror jeg ikke dette spillet kjøpes Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Det er gratis ......... Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Nei, det koster rundt 70 kroner. Lenke til kommentar
Agres Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Sammenlignet med Fable 2, årets beste spill At det var? Du må nok lese hele setningen. Tonny mener at Fable 2 er årets beste spill fordi "det utfordrer spillmediets eventyrforståelse av godt og ondt i en slik grad at man kan snakke om rett og galt uten at det blir utilgjengelig", og det må jo være lov? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Nei, det koster rundt 70 kroner. jasså.....var vel bare gratis en liten periode da, sikker på det var full version gratis første dag Endret 22. desember 2008 av kewell79 Lenke til kommentar
Fiddly Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Såvidt jeg fikk med meg var ikke fullversjonen gratis første dag. Jeg måtte nøye meg med tidsbegrenset trial. Hyggelig nok så lenge det varte da. Hvertfall hvis man liker å slappe av mens man spiller. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Sammenlignet med Fable 2, årets beste spill At det var? Du må nok lese hele setningen. Tonny mener at Fable 2 er årets beste spill fordi "det utfordrer spillmediets eventyrforståelse av godt og ondt i en slik grad at man kan snakke om rett og galt uten at det blir utilgjengelig", og det må jo være lov? Greit nok, jeg mener fortsatt at Fable 2 bare ble en oppdollet versjon av Fable, men det er nå en annen diskusjon. Mer on topic: Jeg kjedet meg en kveld og kjøpte spillet. Det er underholdende på en merkelig måte, jeg har brukt ca. 4 timer på det så langt og er vel omtrent halveis. Det blir mye av "bare en bygning til". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg