SirUstinov Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Mange som har postet her, og kan ikke se at head_hunter har sagt noe som "Takk for tipsene" eller noe slikt! Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2008 Mange som har postet her, og kan ikke se at head_hunter har sagt noe som "Takk for tipsene" eller noe slikt! Takk for tipsene Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Fy faen jeg så Contact her som tipset tidligere i tråden. Kan ikke tro jeg aldri har hørt om den filmen før, utrolig kul. Skikkelig scifi!!! Anbefales på det sterkeste Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Vet dere hva? Jeg har faktisk ikke sett Blade Runner ennå Har hørt at den skal være skikkelig bra, og det virker som om det er en film "alle" har sett hehe. Lenke til kommentar
Sunset Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) Vet dere hva? Jeg har faktisk ikke sett Blade Runner ennå Har hørt at den skal være skikkelig bra, og det virker som om det er en film "alle" har sett hehe. oooog det har vi Ta deg tid til å se den. Endret 26. desember 2008 av Sunset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå