head_hunter Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Jeg fikk lyst på å se en sci-fi film no, har vell sett de beste (starwars, osv) noen anbefalinger? Ikke en gammel film takler ikke gamle filmer med shit efekter :S Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Jeg fikk lyst på å se en sci-fi film no, har vell sett de beste (starwars, osv) noen anbefalinger?Ikke en gammel film takler ikke gamle filmer med shit efekter :S Uansett hva du sier, så anbefaler jeg 2001: A Space Odyssey! Gammel film, ja...men shit effekter? Nei! Så, jeg kan jo ta noen andre også da; -Event Horizon -Mission To Mars -Starship Troopers -Sunshine Alle sci-fi, men alikevel veldig forskjellige...så det kommer an på hva slags sci-fi du er ute etter Endret 21. desember 2008 av mjau Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Den -Mission To Mars tror jeg jeg har sett, er ikke det den de går til mars (daaaa) og går inni et stort fjes Edit: Liker de fleste sci-fi filmer, alt fra komedie til skrekk. Endret 21. desember 2008 av head_hunter Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Regner vel med at du har sett alle Alien filmene. Noen fler med Mars setting; Red Planet, Total Recall, Ghosts of Mars. Og noen andre -Contact -Stargate -The Fifth Element -Pitch Black -The Chronicles of Riddick Her er vel spennet fra komedie til skrekk Endret 21. desember 2008 av mjau Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Stargate er fin ja. Ellers er de nyere Star trek filmene fine på effekter fra Star Trek 8-10 Men syns egentlig de eldre star trek filmene er bedre(de fleste er bedre enn de nye med unnatk av nr. 8 som har masse fine effekter og mye action) Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Gattaca, Childern of Men, Minority Report og Blade Runner er førsteklasses sci-fi. AI er jo også smågod, ihvertfall første halvdel. Endret 21. desember 2008 av DoktorBacon Lenke til kommentar
Capless Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Stargate (film) Stargate SG1 (serie) Stargate Atlantis (serie) Stargate: The Ark of Truth (film) Stargate: Continuum (film) Stargate Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Støtter de fleste anbefalingene her og legger til: Serenity Red Planet Matrix filmene regner jeg med du har sett.. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Støtter de fleste anbefalingene her og legger til: Serenity Red Planet Red planet er nevnt for leeeenge siden Støtter Serenity, men skal du ha absolutt best utbytte av den, bør du se Firefly først. Endret 21. desember 2008 av mjau Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2008 Sett det meste av stargate Lenke til kommentar
Capless Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Ikke godt nokk, du må se alt hehe Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Dette er regnet som Sci-Fi på IMDb hvertfall, så du kan jo sjekke ut disse: Donnie Darko Back to The Future 1-3 The Day the Earth Stood Still The Prestige V for Vendetta Children of Men Face/Off The Incredibles Iron Man Transformers Jumper Signs The Fountain The Day After Tomorrow Lenke til kommentar
Sunset Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Støtter de fleste anbefalingene her og legger til: Serenity Støtter Serenity, men skal du ha absolutt best utbytte av den, bør du se Firefly først. Støtter den. Legger til - Bladerunner Edit: den var nevnt ja. Endret 21. desember 2008 av Sunset Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2008 Dette er regnet som Sci-Fi på IMDb hvertfall, så du kan jo sjekke ut disse: Donnie Darko (ikke sett) Back to The Future 1-3(nja) The Day the Earth Stood Still (sett og er det jeg ser etter) The Prestige(ikke sett) V for Vendetta(ikke det jeg ser etter) Children of Men(ikke sett) Face/Off(Ikke det jeg ser etter i det hele tatt) The Incredibles( ikke det jeg ser etter i det hele tatt) Iron Man (---------------------------l l------------------------------) Transformers(---------------------------l l------------------------------) Jumper(---------------------------l l------------------------------) Signs(---------------------------l l------------------------------) The Fountain(---------------------------l l------------------------------) The Day After Tomorrow(---------------------------l l------------------------------) Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Mye bra sci-fi i trådene Tråden om post-apocalyptiske filmer og Tråden om dystopiske filmer. Ikke alle gode filmer (noen fryktelig dårlig), men: Vexille, Dark City, Blade Runner, Code 46, Equilibrium, Idiocracy, Soldier, The City of Lost Children, Ultraviolett, War Inc., Battlefeild Earth, Cyborg, Judge Dredd, Æon Flux Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Du burde se den som kom for ikke så lenge siden. Doh! Husker ikke hva den het... Et romvesen som invanderte New York, filmet med håndkamera. Skulle komme en fortsettelse på den. Digga den filmen! Lenke til kommentar
Moskusrotte Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Du burde se den som kom for ikke så lenge siden. Doh! Husker ikke hva den het...Et romvesen som invanderte New York, filmet med håndkamera. Skulle komme en fortsettelse på den. Digga den filmen! Cloverfield Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2008 Har sett cloverfield Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Det er jo ikke fastslått at det uhyret var et romvesen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Dude, Equilibrium Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå