MoNoXiDe Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Som nevnt ovenfor. Divxmaskinen skal kjøres på plasma skjerm med VGA/DVI inngang så tv ut er ikke så viktig. Det som er viktig er pris og lydnivå. Hva er det beste skjerm kortet uten kjølevifte (bare ribbe) ? 8) 8) 8) Lenke til kommentar
abjork Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 ATI-baserte kort er gode til video avspilling. 9000, ikke Pro, er i hovedsak vifteløse. Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Et slikt et burde da gjøre jobben... http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...24&GrpID=1&s=pl Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 ATI-baserte kort er gode til video avspilling. 9000, ikke Pro, er i hovedsak vifteløse. Jeg ville valgt ett sånt til dette formålet jeg også. De koster rundt 600kr, gir klare bilder på både analog og DVI: 3(?)-stegs filtrering etter en bra 350-400MHz RAMDAC. Og så avlaster de prosessoren meget bra under DVD/MPEG/MPEG2/VCD/SVCD-avspilling. Dvs at du kan bruke en forholdsvis treg CPU og stillegående vifte. (Evt. underklokket) [EDIT] Kan være litt enig på Matrox G550, men de eneste praktiske forskjellene (i denne sammenhengen) jeg ser med det i forhold til radeon 9000 er: høyere pris, veldig mye lavere 3D-ytelse, og mindre tilgjengelighet. Bildekvaliteten er bra men ikke noe spesiellt bedre på G550. Lenke til kommentar
shorin Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Personlig hadde jeg ikke vært i tvil..... Matrox g550 Mine 2 cent Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 utvilsomt (sapphire)radeon 9100 som koster litt i overkant av 600kr Vifta er så stille at den er ikke hørbar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå