chevyz28 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Skal oppgradere PC'n nå og skal ha et i7 system. Men jeg lurer på hvilke kriterier som er viktig med valg av hovedkort? Hva er viktig å se etter? Hva er hovedforskjellen på de ulike HK modellene? Er det noen modeller som er ventet lansert snart som er bedre enn de som er i handelen nå? Jeg vet at asynkron spenning på minne og cpu er viktig, hvilke hovedkort støtter dette? Mange spørsmål, men håper på gode svar! Lenke til kommentar
chevyz28 Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2009 Bump! Ingen kommentarer? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Asynkron spenning på CPU og minne slik som Intel hevdet var mulig er tydeligvis bare løgn. Er ingen som har denne muligheten virker det som så du må nok belage det på 1.65V grensen uansett, dessverre. Lenke til kommentar
chevyz28 Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2009 Asynkron spenning på CPU og minne slik som Intel hevdet var mulig er tydeligvis bare løgn.Er ingen som har denne muligheten virker det som så du må nok belage det på 1.65V grensen uansett, dessverre. Ok, men nå kommer det jo mer å velge i med 1,65v, så det er ikke noe problem lenger heller. Lenke til kommentar
chevyz28 Skrevet 25. september 2009 Forfatter Del Skrevet 25. september 2009 Hvilket X58 hovedkort er det beste pris/kvalitet nå? Hva skal man se etter på disse Hk'ene? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 25. september 2009 Del Skrevet 25. september 2009 Spørsmålet er hva du er ute etter... EVGA er råest på support riktignok... Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Jeg sitter nå med en DFI UT X58 hovedkort som min Spill/jobb/alt mulig pc, og er veldig fornøyd. Hovedgreie med den er overklokking, så hvis du skal overklokke, synes jeg det er en god kandidat. Jeg betalte 3000kr for min når den kom ut, mens den koster litt over 2000 nå, så den gikk ned i pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå