flodhest Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Når jeg skal åpne UT2003 kommer det bare en feil melding, det står at det oppsto et problem og at programmet ikke lengre unne kjøres. Vet noen av dere hva som skal gjøres for å få det til å funke? Lenke til kommentar
Monsoon Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Prøv å reinstalere og se om ting ordner seg da Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 Du får feil meldig? *Lure på hva riktig melding er* Hva står det egentlig i feilmeldingen? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 8. april 2003 Forfatter Del Skrevet 8. april 2003 Du får feil meldig? *Lure på hva riktig melding er* Hva står det egentlig i feilmeldingen? Det kom en rute som det sto: UT2003.exe har et problem og må lukkes. Vi beklager det inntrufne. og feilsignatur: AppName: ut2003.exe AppVer: 0.0.0.0 ModName: engine.dll ModVer: 0.0.0.0 Offset: 000e140c Fuglene vet hva som er galt, jeg vat bare at jeg ikke får reinstallert fordi jeg hentet det over da jeg var på et LAN. Det funket en stund, men plutselig virket det bare ikke. [/img] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå