Gå til innhold

Lurer på å kjøpe Samsung i8510 INNOV8 - noen tips?

aloras

Anbefalte innlegg

Som tittelen tilsier så vurderer jeg å kjøpe Samsung i8510 INNOV8. Men jeg har ikke fått undersøkt telefonen utenom testene jeg har funnet på nettet, og etter det jeg har lest ser det meget lovende ut. Er det noen her som har telefonen som kan gi meg noen tips?

Hvordan er for eksempel reaksjonstid i menyer og slikt? Har en Nokia N73 nå, og menyene er så treige at jeg av og til må vente i 1 minutt for å få åpnet innboksen. Er vel det meste som har blitt tregt på den telefonen.

Hvordan er MP3-spilleren? Har en iPod Nano 1. gen nå, og lurer derfor på om spilleren på telefonen duger så mye at jeg kan begynne å bruke den istedet for iPoden?

Kameraet har jeg jo lest og sett at er knakendes godt, men om det er noe viktig som må påpekes her så tar jeg imot det med takk!

Sist og ikke minst lurer jeg på leveringstid fra Djuice sin nett-butikk? Har vært på det lokale kjøpesenteret nå i Ålesund, og det ser ut som at det ikke er noen butikker som har fått inn telefonen enda. Så om jeg bestiller telefonen i morgen fra djuice.no, er det da en sannsynliget for at jeg mottar telefonen i løp av romjulen?

Takker for svar! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som tittelen tilsier så vurderer jeg å kjøpe Samsung i8510 INNOV8. Men jeg har ikke fått undersøkt telefonen utenom testene jeg har funnet på nettet, og etter det jeg har lest ser det meget lovende ut. Er det noen her som har telefonen som kan gi meg noen tips?

Hvordan er for eksempel reaksjonstid i menyer og slikt? Har en Nokia N73 nå, og menyene er så treige at jeg av og til må vente i 1 minutt for å få åpnet innboksen. Er vel det meste som har blitt tregt på den telefonen.

Hvordan er MP3-spilleren? Har en iPod Nano 1. gen nå, og lurer derfor på om spilleren på telefonen duger så mye at jeg kan begynne å bruke den istedet for iPoden?

Kameraet har jeg jo lest og sett at er knakendes godt, men om det er noe viktig som må påpekes her så tar jeg imot det med takk!

Sist og ikke minst lurer jeg på leveringstid fra Djuice sin nett-butikk? Har vært på det lokale kjøpesenteret nå i Ålesund, og det ser ut som at det ikke er noen butikker som har fått inn telefonen enda. Så om jeg bestiller telefonen i morgen fra djuice.no, er det da en sannsynliget for at jeg mottar telefonen i løp av romjulen?

Takker for svar! :)

Jeg går også og lurer på å kjøpe denne. Ser ut til å være en meget bra telefon, men den har tydeligvis enkelte barnesykdommer, bl.a få GPS'en til å virke.

Her er en link til et annet sted i diskusjonsforumet, med nyttige linker videre:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1044028&hl=

Lenke til kommentar

Hvordan er det prisen på slike telefoner varierer med tiden da? Hvor mange måneder må man forvente seg før telefonen faller merkverdig i pris? Kan sikkert klare å holde ut en måned til med den jeg har, men hvis den ikke faller noe spesielt i pris i løp av den måneden kan jeg like godt kjøpe telefonen nå i juleferien..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...