Slubbert Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Hei, Jeg har en 2003 modell Audi A2 1,4 TDI.. Jeg har et problem med vindusspyleren. Den har en type dyser som skal spre spylevæsken, dette fungerer fint når jeg står stille, men når jeg kjører i 20 km/t og oppover spyler den ikke opp på vinduet engang. Noen som har en ide om hva som kan være problem/løsning? Er dette et vanlig problem på A2? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Er ikke noe som har satt seg i spylersystemet? Fungerer pumpen bra? Lenke til kommentar
tunheim Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Jeg har et problem med vindusspyleren. Den har en type dyser som skal spre spylevæsken, dette fungerer fint når jeg står stille, men når jeg kjører i 20 km/t og oppover spyler den ikke opp på vinduet engang. Funnet noe løsning på dette? Lenke til kommentar
Kalkveien Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Hei, Jeg har en 2003 modell Audi A2 1,4 TDI.. Jeg har et problem med vindusspyleren. Den har en type dyser som skal spre spylevæsken, dette fungerer fint når jeg står stille, men når jeg kjører i 20 km/t og oppover spyler den ikke opp på vinduet engang. Noen som har en ide om hva som kan være problem/løsning? Er dette et vanlig problem på A2? Hadde samme problem på vår, hadde kommet noen korn i spylerveska som satt seg fast i dysene. Er som regel bare å demontere de og blåse de rene (blåse med trykkluft motsatt vei). Men det kan være pumpa også, den er ikke så dyr. Siden den ikke har lokk til spylerveska så kommer det støv ol fra omgivelsene når du kjører inn i veska Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå