Gå til innhold

Nokia N80 Kan ikke sende eller ta imot bilder

lupus49

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp fått en brukt Nokia N80. Multimediemeldinger legger seg bare i utboksen. Et lite sekund etter SEND står det: VENTER, så kommer det melding om at sendingen vil gå ti minutter etter. Sånn holder den på inntil melding kommmer om at SENDING MISLYKTES. Får ikke tatt imot multimediemeldinger heller. Jeg bruker Telenor. Har prøvd det meste etter bruksanvisningen, men det nytter ikke. SMS går greit.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har nettopp fått en brukt Nokia N80. Multimediemeldinger legger seg bare i utboksen. Et lite sekund etter SEND står det: VENTER, så kommer det melding om at sendingen vil gå ti minutter etter. Sånn holder den på inntil melding kommmer om at SENDING MISLYKTES. Får ikke tatt imot multimediemeldinger heller. Jeg bruker Telenor. Har prøvd det meste etter bruksanvisningen, men det nytter ikke. SMS går greit.

Har du oppsett for mms og wap?

Lenke til kommentar
Har du oppsett for mms og wap?

Ooops. Jeg må bare innrømme at jeg har alltid på mine andre mobiler rett og slett bare sendt, men her er det visst mye oppsett. Om du gidder, hadde det vært fint med noen stikkord. Finnes dette på telenor, f.eks?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...