Petoah Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Hei. Jeg innstallerte nettopp inn et spill (Rainbow Six: Lockdown) og når jeg skulle starte det måtte jeg installere et program som visstnok skulle forhindre piratvirksomhet. Etter det måtte jeg starte PC'n på nytt. Så kom problemet. Det kommer opp en melding om at det er noe problemer med en systemfil, \Windows\System32\drivers\sfsync02.sys (status: 0xc0000428 - kan ikke bekrefte den digitale signaturen), og at jeg skal sette inn Vista-installasjons-CD'n, for så å gå inn på Språkinnstillinger, klikke på neste også "Reparer datamaskinen". Men når jeg da setter inn Vista-CD'n og starter maskinen på nytt, kommer jeg til en annen meny der det står at det er problemer med noe. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Xneon Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 bruk den koden i feil meldingen din og søk hos microsoft etter hjelp med den koden. 0xc0000428 Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Klipp&Lim: "Do-it-yourself StarForce Removal Even if you uninstall a StarForce-dependent game, the StarForce device driver itself stays on your system. Here's a handy three-step guide to removing all traces of the StarForce software (special thanks to the astute folks at the glop.org forums for documenting this procedure). Remove the device drivers. Select the System icon in your Windows Control Panel. Click the Device Manager button in the hardware tab and then select "Show Hidden Devices" from the View menu. Now check the Non-Plug and Play Drivers device tree, and you should find a few StarForce entries. Uninstall these and reboot your PC. Delete the system files. Browse to your C:\Windows\system32\drivers folder and look for a trio of files called sfdrv01.sys, sfhlp02.sys, and sfsync02.sys (the actual numbers on the files may be different for you). Delete 'em. Clean your registry. While this isn't a very difficult step, it does involve tinkering with your Windows registry-so be careful here, as damaging your registry could cause serious system problems. Now that you've been properly warned, type "regedit" into the Run dialog box from your start menu. Once the Registry Editor opens, select the Find option from the Edit menu. Now search your registry for all instances of "sfdrv," "sfhlp," and "sfsync," deleting the offending registry keys as they turn up. Once that's done, close the Registry Editor and reboot your PC-which should now be StarForce free." Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2008 Okei, da er det fikset. Takk for svar! Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Enda en grunn til å elske starforce a.ka rootkits. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå