Gjest Guest_anonym_* Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Har vært betatt/forelsket i en jente i klassen min siden i høst da jeg begynte på videregående, men jeg har ikke tatt meg mot til å prøve å ta et steg fra vennskap til noe mer enda. Vi har ganske god kontakt og pleier å snakke daglig på msn, og vi henger mye med hverandre på skolen. Jeg prøver å flørte med henne og sånt, og som regel er hun helt med på leken, men noen ganger virker hun fraværende. Jeg var aldri flink med jenter på ungdomsskolen, men har prøvd å bare hoppe i det nå, så jeg har egentlig ganske lite erfaring med jenter og jeg vet ikke om denne jenta er interessert i å bare være venner eller noe mer. Når det kommer til berøring så har jeg prøvd litt, og hun har ikke trukket seg unna, men jeg har bare gitt henne en ordentlig klem en gang. Vet ikke helt hvordan jeg skal formulere dette, men håper noen skjønner situasjonen og at jeg eventuelt kan få noen råd Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Det eneste som vil gi deg et korrekt svar er rett og slett at du spør henne. Bryst og hake frem - ingenting å tape. Får du ja, så er det jo greit, og får du nei, så må jo det være greit også. Lenke til kommentar
DHM Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Om du spør henne kan hun bli litt frika tror jeg. Tror heller det er bedre å invitere ho på en filmkveld eller liknende, og for å si det sånn - om stemningen er der, fører det ene til det andre om du bare har litt guts Lenke til kommentar
Candle Jack Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Om du spør henne kan hun bli litt frika tror jeg. Tror heller det er bedre å invitere ho på en filmkveld eller liknende, og for å si det sånn - om stemningen er der, fører det ene til det andre om du bare har litt guts Enig der. Send jenta en meldig(om du har nr) eller spør på msn om hvordan filmer hun liker, og om hun er interessert i å se en film med deg, hos deg. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Ikke gjør feilen med å spørre henne rett ut. Hun kommer til å bli skremt vekk av det. Ved å spørre henne rett ut, legger du alt ansvar på henne. Hun kommer til å føle et ekstremt stort press på å svare deg så fort som mulig, og hvis hun er bittelitt usikker (noe som 99% av alle i begynnelsen av et forhold er) så kommer hun til å helle mot nei, fordi det er den tryggeste veien. Så.. Du skal få henne til å vite at du liker henne, men uten å si det med ord. Jenter er mestere på å ta hint, så noe så enkelt som at du sitter ekstra nære henne i sofaen selv om det er nok plass å ta av, kan gi et skikkelig bra hint. Men jenter er enda bedre på å ta de negative hintene.. Så f.eks. om du sitter 2cm for langt unna i den samme sofaen, kommer du til å trigge hvorfor-gjør-han-det-liker-han-meg-ikke-syndromet. Så gi tydelige og bevisste hint, så er dette plankekjøring. Lenke til kommentar
Gjest Guest_anonym_* Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Greit, tusen takk, jeg skal prøve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå