Jule3 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Har lenge lurt på dette.. Skal man gå med tskjorten nedi buksen eller ikke? Eller er dette litt opptil hvordan tskjorte og sånt? Hva mener dere? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Det er opptil deg og skjorten. Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Jeg mener du skal gå med tskjorten nedi buksa når du har noe annet over den igjen Ellers med bare tskjorte på skal du gå med den utenfor buksa . Men dette blir jo smak å behag Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 T skjorte er primært ett underplagg, så derfor skal det under overplaggene. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Har man en genser eller noe annet på over t-skjorta kan man godt ha den ned i buksa. Går man med kun t-skjorte derimot, synes jeg som oftest at det ser rimelig teit ut når noen har den i buksa. Lenke til kommentar
otis Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Jeg bruker t-skjorte nedi buksen stort sett hele tiden. Men det skjer vel oftere på sommeren at t-skjorten er utenfor. Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Kan vel egentlig ikke huske sist jeg hadde en t-skjorte nedi buksa. Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) har alltid t-skjorten utenfor. men viss t-skjorten er større enn genseren. tar eg bare framme på t skjorten i buksa. Endret 21. desember 2008 av n00b1 Lenke til kommentar
floww Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 bare noenganger når jeg er småpynta med khaki/dressbukse elns aldri tskjorta nedi jeans/joggebukse iaffal Lenke til kommentar
Jule3 Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2008 så, slimme jeans med tskjorten nedi går ikke? Kan ikke se for meg at det blir noe stygt.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Slim t-skjorte kan eg tenke meg ser betre ut nedi enn utanpå. Eg går med begge delar, avhengig av anledning, antrekk osv. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Skal man gå med kun t-skjorte i buksa, er belte et must. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Bruker selv aldri t-skjorte i buksa, men skjorte bruker jeg å ha nedi buksa hvis jeg har noe annet over. Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Battone Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Jeg trur dette har mye med kroppsfasong på personen det gjelder. Har du sixpack så kan t-skjorta være nedi buksa, men da som noen nevner er belte et must, om du da ikke har gayshirt på deg da. (thight fit..) Er du overvektig(stor mage) så er det bare en type t-shirt for deg min venn, konebankeren.. Og den skal alltid nedi buksa.. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Det avhenger veldig, egentlig. På eldre herrer ser det penere ut når en pique ikke henger utenfor buksen, men jeg kan aldri tenke meg å ikke la piqueen eller t-skjorten henge utenfor jeansen eller hva det nå måtte være. Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Går aldri med t-shorta nedi buksa. Kansje hvis det er sinnsykt kalt ute. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Jeg går alltid med t-skjorta nedi buksa om jeg bruker genser. Synes det ser teit ut når deler av skjorta henger ut nedenfor genseren. Om jeg kun har t-skjorte bruker jeg den utenfor. Lenke til kommentar
superinvestoren Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Skal man gå med kun t-skjorte i buksa, er belte et must. Belte er vel strengt tatt så og si alltid et "must"? Lenke til kommentar
Krakknisse Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Skal man gå med kun t-skjorte i buksa, er belte et must. Belte er vel strengt tatt så og si alltid et "must"? Nei. Og så har ein jo bukseseler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå