Jada-jada Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Ok hvis den har LCD panelet,video processing, samme innmat som A559 og det bare er design som skiller så er jeg enig med deg selv om A559 er klart finere på designfronten. Edit-Ville uansett kjøpt Panasonic PX80 i stedet. Endret 24. desember 2008 av Jada-jada Lenke til kommentar
spaltcha Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Sitter selv på gjeret og vurderer kjøp,og PX80-81 er den jeg ville ha kjøpt nå hvis jeg hadde penger pr.i dag. Men når man sitter med et begrenset budsjett er det greit å få med evt.gode alternativer. Har desverre brent av penger på PS3 m/tilb. som julegave til sønn min og meg. :!: Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Sitter selv på gjeret og vurderer kjøp,og PX80-81 er den jeg ville ha kjøpt nå hvis jeg hadde penger pr.i dag.Men når man sitter med et begrenset budsjett er det greit å få med evt.gode alternativer. Har desverre brent av penger på PS3 m/tilb. som julegave til sønn min og meg. :!: Vel nå er forskjellen under 700,- opp til 42PX80 ville nok investert de gitt... http://www.datakjeden.no/PartDetail.aspx?q...bc:36209%3br:pg Endret 24. desember 2008 av Jada-jada Lenke til kommentar
spaltcha Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Bare så synd at de tar 1038kr i frakt til mitt postnr.9590. Erfaringsmessig er komplett og amentio billige når de kan bruke postens servicepakke. Eks.tar komplett 328 kr for samme varen til samme postnr. Må nokk spinke litt ennå,så min Sony 27" LCD-TV fra 2005( ghosting meister ) for gjøre jobben inn til videre ut Januar. Edit: Komplett er faktisk dyrest på døren frakt på 50" Endret 25. desember 2008 av spaltcha Lenke til kommentar
varmit Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2008 Hvordan regner du ut frakten? Har eventuelt en datakjede butikk i nærheten jeg kan kjøpe TV'en i.. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Bare så synd at de tar 1038kr i frakt til mitt postnr.9590.Erfaringsmessig er komplett og amentio billige på tungfrakt. Eks.tar komplett 328 kr for samme varen til samme postnr. Må nokk spinke litt ennå,så min Sony 27" LCD-TV fra 2005( ghosting meister ) for gjøre jobben inn til videre ut Januar. Ja Komplett er billigere på frakt under 35 kilo der de kan bruke Posten dvs at du må hente en 40/42 tommer tv på postkontoret kontra få den levert på døra ellers så er Komplett dyrere på frakt levert på dør... 42T bruker å veie over 35 kilo men man er tydelig heldig i dette tilfellet og kommer under men man kan bare legge inn en 46/50T hos Komplett så ser man hvor høy prisen faktisk blir.. Jeg betalte 450,- levert på dør fra Datakjeden dette var en 50T og der tar Komplett over det dobbelte til meg som bor i Akershus så de er faktisk dyrest på tungfrakt.. Lenke til kommentar
spaltcha Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Ja,man må prøve seg litt fram og tilbake hos forskjellige nettbutikker med fraktberegning,vekt,fraktmetoder og til slutt pris på varen. Det er jo den totale prisen som er den avgjørende faktor. Eks.så har amentio mulighet for fraktsjekk når du går til kassen,og søker på ditt postnr.før man evt.logger seg inn. http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:2129845;r:pg Hos andre igjen må man lage profil for å sjekke total pris. Men det kan fort lønne seg,tok en sjekk nå på 50" hjem til meg på døren. Komplett tyngere på døren: 1652kr. Nett On Nett på døren: 499kr. Endret 25. desember 2008 av spaltcha Lenke til kommentar
varmit Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2008 Hmm..Frakten er noe jeg egentlig ikke har tenkt på.. Jeg bor i Sandnes, og har god tilgang til Elkjøp/Expert/Datakjeden/Lefdal osv så om en av disse hadde et bra tilbud ville dette være bra. Klarer liksom ikke helt å se for meg hvor stor en 42" er, hvordan måler man egentlig størrelsen? Er det i kvadrattommer? Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 på hjemmesidene til produsentene finner du som oftest målene til skjermene oppgitt i CM Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 på netonnet kan man vel hente i oslo? og kun betale 50 lapp for det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå