hernil Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 *innlegg i tråd* er du helt korka? Morsommere i selve tråden som forsåvidt også kommer til havne her før eller siden tenker jeg. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Samme gullkornet har vært postet før bare litt annerledes. Altså, det med at brukeren "Korka" er der og det er noen som spør "Er du helt korka?" også svarer "Korka" "Nei, jeg er." Eller noe sånt . Lenke til kommentar
hernil Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2008 Samme gullkornet har vært postet før bare litt annerledes. Altså, det med at brukeren "Korka" er der og det er noen som spør "Er du helt korka?" også svarer "Korka" "Nei, jeg er." Eller noe sånt . Leste faktisk den tråden like etter å ha posta. Var faktisk samme bruker som spurte begge gangene. Lenke til kommentar
Steamed Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Er det lov og poste "trådene" som det handler om i gullkorn tråden ? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2008 Det kommer vel an på om gullkornet på noen som helst måte kan støte eller gjøre narr av brukeren, men i dette tilfellet tror jeg ikke hverken den ene eller den andre ser noe galt i det? Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 # Link gjerne til tråden gullkornet er hentet fra, men IKKE dersom personer kan bli uthengt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 # Link gjerne til tråden gullkornet er hentet fra, men IKKE dersom personer kan bli uthengt! Og hvem blir uthengt? Lenke til kommentar
siindre Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 # Link gjerne til tråden gullkornet er hentet fra, men IKKE dersom personer kan bli uthengt! Og hvem blir uthengt? Det var poenget, ingen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå