Gå til innhold

Xbox Live til lillebror i julegave - har du noen koder liggende?

Compose

Anbefalte innlegg

Hadde planer om å kjøpe et år med Xbox Live til broren min, men jeg er litt redd han vil gå lei av onlinespilling etter et par måneder, og siden lommeboka mi ikke akuratt er stappfull er jeg på jakt etter trialkoder. Tenkte jeg skulle gi han de 30 dagene som fulgte med GTA IV, men de har jeg gitt bort til en kamerat som var i en lignende situasjon for en stund siden. Har en haug med poengkoder på 200 og 100 microsoftpoeng (xbox live poeng eller wtf) som jeg kan bytte mot trialkoder, og vil svært gjerne ha tak i alle xbox live trials jeg kan få. Hadde passet perfekt om noen hadde noe liggende, så slipper jeg å begynne å styre med lån av penger for å kjøpe fulle 12 mnd. :]

Setter pris på all hjelp.

Send pm.

EDIT: Det er tydeligvis ikke mulig å bruke noen av kodene jeg har, så da har jeg ingenting å gi i bytte lengre.. Ingen som føler seg ekstra snill rundt juletider?

Endret av Compose
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
48 timers-kort med XBL til jul, det er nice. :)

Poenget er at han skal få prøve det før jeg faktisk legger penger i det, ettersom han aldri har spilt online før. I don't appreciate your sarcasm, og hvis du ikke har noe bedre å komme med kan du vennligst holde deg unna.

God jul.

Lenke til kommentar
Har GTA IV måneden min liggende. Slenger du "Med hilsen om en god jul fra Laland" på et kort så kan du kanskje få den ;)

Skal selvfølgelig legge til navnet ditt om du ønsker det, haha. :D

Ja, kommer ikke til koden før imorra men hvis du ikke har fått noen til da så får du den :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Til dei med litt tynn lommebok (til alle for den saks skuld) kan eg på det varmaste anbefale http://www.jasper1675.com/ der du får 13 månader med live speling til om lag 330 kr.

Har sjølv bestilt derifrå to gonger og fekk koden samme dag som betalinga vart utført og har fått positiv respons frå fleire venner som har brukt den same sida.

God jul

Ser at denne siden fungerer(er oppe ennå). Betyr dette at man kan med sikkerhet bruke denne for å skaffe seg 13 mnd'er for 35€ ? Er det flere enn TB-Raiden som har handlet her som vil dele sin erfaring ? :=)

På forhånd takk.

God helg!

Lenke til kommentar
Noen som har en trial kode til meg eller noe?

Skulle gjerne testet live funksjonen før jeg kjøper det :p

lag en ny gamertag med en anna hotmail adresse, dermed får du testet xbox live i 1 mnd!

Leste istad at man måtte legge inn kredittkortnummer når man skulle lage ny bruker nå for tiden. Er under 18, så får ikke laget noen.

Men er ikke så veldig farlig da :D Var bare hvis noen hadd en til overs

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...