KenBjork Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Hei Det er noe galt med serveren, det går ikke ant å komme inn i spill. Hver gang jeg og kjente prøver så har det ikke gått hvertfall. Spesielt så ser jeg botene står fast/gått seg fast og står bare å "borer" i en vegg eller noe slikt. Botene kan jo bare fjernes uansett Mvh Kenneth. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Takk for tilbakemeldingen. Skal gi beskjed til drift. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Hei igjen. Får du noen feilmelding når du kobler til? Kan du utdype problemet litt nærmere? Hilsen spilldrift. Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Får ikke noen direkte feilmelding nei. gg toon groove har nå stått på så lenge jeg vet. Hvertfall hele jula. Gikk inn en tur nå og kopierte fra console: maxplayers set to 32Heap: 256.00 Mb Parsed 359 text messages Couldn't find custom font file 'resource/HL2EP2.ttf' Couldn't find custom font file 'materials/vgui/fonts/buttons_32.vbf' execing config.cfg Can't use cheat cvar cl_upspeed in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1. Can't use cheat cvar cl_forwardspeed in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1. Can't use cheat cvar cl_backspeed in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1. Can't use cheat cvar dsp_dist_max in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1. Can't use cheat cvar dsp_dist_min in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1. Can't use cheat cvar r_ambientfraction in multiplayer, unless the server has sv_cheats set to 1. 4 CPUs, Frequency: 3.2 Ghz, Features: GenuineIntel SSE SSE2 MMX RDTSC CMOV FCMOV execing valve.rc Network: IP 192.168.1.50, mode MP, dedicated No, ports 27015 SV / 27005 CL Connecting to 194.24.252.240:27015 ... Connected to 194.24.252.240:27015 Counter-Strike: Source Map: gg_toon_groove_ggn Players: 3 / 21 Build 3531 Server Number 1515 Got pure server whitelist: sv_pure = 1. CAsyncWavDataCache: 0 .wavs total 0 bytes, 0.00 % of capacity Begin loading faces (loads materials) End loading faces (loads materials) Initializing renderer... [FIST] NoWay ™ connected Har recordet en liten snutt, fikk ikke lagt den opp. Var bare at jeg "flydde" og titta på begge botene, og såg fra botenes sysnpunkt. Forøvrig så under opptaket var jeg joinet ett team og valgt skin. Botene står fast/sitter fast hvertfall. Og runden starter ikke/restarter når spillere entrer server og lag. Funmap serveren er like den også, bortsett fra at der sitter ikke botene fast, me løper rundt og skyter på hverandre. Og runden starter ikke/restarter når spillere entrer server og lag. "round draw" skjer ikke på hverken GG elle fun servern Mvh Kenneth Endret 5. januar 2009 av KenBjork Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Heisann. Nå har drift tuklet litt med serveren, er problemet løst? Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Hei hei. Bot`s er borte ser jeg Og ja, det virker fint å entre team og player nå ser jeg. Skal se om jeg får tid å prøve den litt mere ikveld etter at ungene er kommet i seng. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg