Abba91 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Hei, har netopp kjøpt meg en Akasa viftekontroll, instalerte den istad (gadd ikke å feste USB greiene da jeg allerede har nok) og det så ut til å funke, viftene spant på laveste hastighet, men når jeg prøvde å skru hastigheten opp eller ned så skjer det ikke noe :S Viftene spinner så det kan ikke være det at de ikke får kontakt, og viftestyringen er ganske enkel(ingen på/av knapp eller lignende) så kan det hende at den er ødelagt, eller er det bare jeg som ikke skjønner no? EDIT: Viser seg at jeg kunne stille på dem alikevel, men den er ikke så kraftig som jeg skulle trodd. EDIT: Har nå funnet ut noe nytt, kablene fra viftekontrollen gir fra seg ulik spenning. F.eks Kabel nr 1 er sterkere enn kabel nummer 2. Endret 13. januar 2009 av Abba91 Lenke til kommentar
ollidolli Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Defekt vare. stikk og bytt detta skjer heletiden Lenke til kommentar
Abba91 Skrevet 13. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2009 Defekt vare. stikk og bytt detta skjer heletiden Har nå funnet ut noe nytt, kablene fra viftekontrollen gir fra seg ulik spenning. F.eks Kabel nr 1 er sterkere enn kabel nummer 2. Er det sånn det skal være? eller får den for lite spenning, jeg har en 650 W strømforsyning så tror ikke det skal væe et problem. Lenke til kommentar
Abba91 Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 Nå koblet jeg den til forskjellige strømkontakter og den gir fortsatt fra seg for lite spenning, har bestemt meg for å kontakte komplett og prøve å få levert den tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå