viste19 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Hei. Det nermer seg nyttår. Og her i distriktet pleier alltid de største batteriene være utsolgt. Noen som vet om et nettsted for batterier/fyrverkeri? (billig) Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Grunnen brannfaren med fyrverkeri tror jeg ikke det kan kjøpes over nettet Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Tror ikke det er lov å sende fyrverkeri via posten. Men det er bare å være tidlig ute så får du deg et batteri . Kan også spørre butikken om de gidder å sette av et til deg . Endret 21. desember 2008 av KnewtFan Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Fyrverkeri er kun mulig å kjøpe i butikk. Vært tidlig ute første salgsdag så får du nok tak i litt fyrverkeri Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Hadde vært noe å fått batteri i posten Plutselig et inferno nede på postkontoret Lenke til kommentar
viste19 Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2008 takk for raske svar. Hørte om noen som hadde bestilt på internett. Var fakta og siden jeg har sett pakken osv. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 takk for raske svar. Hørte om noen som hadde bestilt på internett. Var fakta og siden jeg har sett pakken osv. Må i så fall være fra noe lugubre sider i utlandet. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Beklager noe OT, men jeg lurte på om noen her kunne si hva som faktisk er lovlig og ikke nå ang. fyrverkeri og annet gøy på nyttårsaften? Søkt rundt osv. men er jo ingen info, så kom http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=549677 og nå aner jeg ikke lengre. Vil ikke kjøpe noe som ikke er lovlig! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 I år er det forbudt med pinneraketter og fyrverkeri som ser ut som leker. (Thanks feks.) Lenke til kommentar
rex8 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) LoL det er alltid nok i buttikene. Kjøp på nyttårsaften om du vil Ikke kjøp via. internett Plutselig blir det tatt, og du må betale reiningen uten å få noe. Nå er det sånn at du må gå i banken å betale. Når du har gjort det sender de det du bestillte. IKKE KJØP VIA. INTERNETT Forresten er det ikke lov med tanks, recers osv. i år? Endret 23. desember 2008 av rex8 Lenke til kommentar
Natrium Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Jeg tror ikke det er lov med tanks i år nei.. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Det stemmer ja. :/ Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Hadde vært noe å fått batteri i posten Plutselig et inferno nede på postkontoret :!: Lenke til kommentar
viste19 Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2008 Ikke Tankser? Ser ut som leketøy ? Leketøy har ikke lunte bak og skudd overalt Er jo tankser som er noe. Rive av papp delen og kombinere 30 tankser sammen ( skuddene) i lunter. Det gjør susen! Men skal vel på europris da 30 desember og kjøpe 6-7 batterier. Forresten hvor mye koster batterier. Hvor mye er det i de forskjellige osv. Noen som har en "tabell" eller noe? Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 hele katalogen ligger her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå