espenae Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 hei, jeg har veldig lyst til å overklokke min acer aspire 5020g sin cpu, det er en intel core 2 duo t5550 som yter 1.83 Ghz. ja vet at det er en stor riks å overklokke en bærbar pc men vil ta den skjangsen. bruker setFSB. er nybergynner å forklar nøye;) håper på svar;) Lenke til kommentar
keeny Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 hei, jeg har veldig lyst til å overklokke min acer aspire 5020g sin cpu, det er en intel core 2 duo t5550 som yter 1.83 Ghz. ja vet at det er en stor riks å overklokke en bærbar pc men vil ta den skjangsen. bruker setFSB. er nybergynner å forklar nøye;) håper på svar;) det går ikke an å bruke setfsb med acer 5920g setfsb støtter ikke 9LPRS365BGLF, det clock generatoren til acer 5920g. det kan være at en update som kommer av setfsb som kan fikse dette. vi må bare vente:) Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Jeg har samme PC og vil gjerne overklokke til ca. 2ghz i stedet fr 1.8.. Er det mulig? Lenke til kommentar
espenae Skrevet 27. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2008 Jeg har samme PC og vil gjerne overklokke til ca. 2ghz i stedet fr 1.8.. Er det mulig? det e det eg å vil men ser ike ut som det e mulig ennda:( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå