Garegaupa Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Eg vurderer å kjøpe meg Ringenes Herre-trilogien på DVD, og i så måte er eg litt uviss på kva for ein versjon eg skal gå for: Enten den opphavlege eller den som heiter "Special Extended Edition". Eg såg den opphavlege utgåva på kino, den utvida har eg ikkje sett. Slik eg forstår så er det i den utvida utgåva lagt til ein del materiale som var klypt bort frå dei opphavlege filmane. Så spørsmålet mitt til dykk som har sett båe delar er rett og slett om de likte "Special Extended Edition" betre enn originalen, eller om det berre vart langdrygt med desse ekstra scenene utan at det gjorde filmane noko betre? Endret 21. desember 2008 av Garegaupa Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Jeg har Extended Edition dvdene, og er veeeeldig fornøyd med de. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Special Extended Edition er bedre enn orginalen. Kjøp den, hvis du liker Ringenes Herre. Du vil bli fornøyd. Er vel rimelig billig på play.com The Lord Of The Rings: The Motion Picture Trilogy: Special Extended DVD Edition (12 Discs) Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Kjøp extended! De er mye bedre, og har vanvittig mye ekstramateriale. Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2008 Det verkar førebels som om stemninga her er veldig i favør av den utvida versjonen, ja! Eg får same tilbakemelding frå ein kamerat av meg som òg likar Ringenes Herre, så det spørs vel om eg ikkje lyt gå for Extended Edition. Men er det nokon som veit om den samlepakka som Nistelrooy la inn ei lenkje til ovanfor her finst med norsk tekst? Eg har leita litt på norske nettbutikkar, men ikkje funne noko så langt. For min eigen del så er ikkje dette vinn eller forsvinn, men det kan tenkjast at eg kjem til å sjå desse i lag med nokon som ikkje er så støe i engelsk. Uansett, takk for alle synspunkt så langt! Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Det er denne jeg har. Ser hvertfall helt lik ut, jeg har norsk tekst. Du kan jo sende mail og spørre om det er norsk tekst, selv om det ikke er skrevet opp. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 http://www.play.com/DVD/DVD/4-/490271/The-...on/Product.html Kjøp den der. Før kostet den bare 17 pund. HAr stiget i pris ganske nylig. Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 22. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2008 Takk for svar, alle saman! Nistelrooy: Eg sjekka med Platekompaniet, og det var ein importert versjon med berre engelsk tekst og tale dei hadde. Den med norsk tekst var diverre utgått frå leverandøren. ingrid-bergman: Takk for tipset! Fin pris, men framleis utan norsk tekst. Det eg gjorde for å få med tekstinga var rett og slett å tinge dei tre Extended Edition-pakkene enkeltvis hjå Platekompaniet, til kr. 199,- per stykk. OK, det vart rundt seks hundre pluss frakt i staden for fire hundre, men som ovannemnde kamerat sa: Det er mykje film for pengane! Takk igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå