Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Tastaturknapper mister funksjon, blir bare flere og flere! HP Laptop

Anbefalte innlegg

Hei!

Håper dere kan hjelpe meg med et problem. På tastaturet på laptopen min, mister bare flere og flere tastaturknapper sine funksjoner, det begynte med opp og ned pil, nå har det blitt så ille at jeg sitter med et vanlig tastatur på pcen, ettersom flere av bokstav-tastene ikke lenger fungerer! Noen som kan fortelle meg hva problemet er? :S

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan jo fortelle hvor gammel pc'n er, og hvor mange kaffekopper og colaglass som har rent ned mellom tastene =)

Men er de permanent døde, eller virker de avogtil? Høres nok ut som kontaktene under tastene begynner å dø.

Har du behandlet pc'n pent= reklamasjon

Vært litt hardhent og dengt tastaturet når WoW har gått dårlig= kjøp ny pc

Lenke til kommentar

Pcen er litt over 1 år gammel så ny pc blir det ikke kjøpt. Sendte nettopp epost til HP om saken, går ut fra at de tar kontakt når de vet noe mer om hva som må gjøres. Kan ikke annet enn å skryte av kundeservicen til HP uansett. Forrige gang måtte kjølevifta byttes, da satt reperatøren å skrudde på pcen mens jeg satt å så på tv! Det er service det :)

Lenke til kommentar

HP bruker å gjøre det slik med sine kunder, som ikke har garanti, men som reklamerer på en feil på et produkt. Det er ikke rent sjeldent jeg er ute å skrur på Pc som er opptil 5 år gammel.

Den eneste grunnen til dette er at kunden har reklamert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...