Goodall Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Ja det er feilmeldingen jeg får når jeg prøver å starte gta 4 Noen andre som har opplevd den meldningen og eventuelt fikset det? Ja nå får jeg xlive.dll is missing Edit: Endelig får testa spillet for å finne ut at mitt system ikke duger hk: Asus A8r mvp cpu: opteron 185 @ 2.85Ghz ddr ram: 2*1024 Crosair lyd: Sb Audigy 2 ZS gpu: MSI 4870 OC ed. 790/1100 Endret 22. desember 2008 av Goodall Lenke til kommentar
Licht Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Windows 7? :| Hvis du har kjøpt spillet, kan vel ting tyde på at Bink-codecen spillet benytter seg ikke fungerer videre godt i Windows 7. Noe som strengt tatt ikke er så rart. Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Prøv å last ned filen manuelt. http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?binkw32 Den metoden brukte jeg ofte før i tiden, når dll filer manglet for å starte et program. Har ikke vært borti slike feilmeldinger siden før 2004 tipper jeg. Tviler på det virker. Fant noe om den dll filen og GTA 4 her: http://www.gtaforums.com/index.php?showtop...entry1058730466 Kansje noe av det hjelper. Ellers kan du google GTA 4 + dll filnavnet Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2008 Takk For teste det ut når jeg kommer hjem...akkurat på vei ut døra nå Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Tror kanskje det er i ferd med å løses. Tok en installering med winxp sp2 emulering eller hva det heter. Nå skjer det i hvertfall mye mere under innstaleringen hehe så jeg tror det er håp nå, likte nok ikke windows 7 tidlig versjon i hvertfall Ikke helt samarbeidsvilig med windows 7 dette spillet gitt Ikke pr. nå i hvertfall Endret 21. desember 2008 av Goodall Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2008 Nei..da ble det ingen gta 4 i kveld i hvertfall Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Last ned xlive.dll og legg den i C:\Windows\System32, og se om det fungerer. Hvis ikke, så må du installere GfWL på nytt. EDIT: Eller du fikk det kanskje til å funke? Endret 22. desember 2008 av Selvin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå