MrL Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) Endelig kjøpt min første bil! er ikke akkurat noen racer bil, heller tvert imot, men jeg kommer meg ihvertfall dit jeg skal. Bare synd det er et par månder til jeg har lappen .. og at jeg er blakk Endret 21. desember 2008 av MrLG Lenke til kommentar
sandemas Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Gratulerer Hva slags bil er det? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2008 Gratulerer Hva slags bil er det? Thanks Det ble en Audi A4 Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 din første bil er en automat? gratulerer anyway Lenke til kommentar
sandemas Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Det så ut som en veldig pen og velholdt bil. I tillegg så har den jo nesten ikke vært i bruk. Lav km-stand til å være 11 år gammel. Lykke til med bilen og lappen Lenke til kommentar
MrL Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2008 (endret) din første bil er en automat? gratulerer anyway Ja Tenkte shit heller, mulig det er meg, men jeg ser egentlig bare giring som en plage Uannsett, bilen hadde gått veldig lite i forhold til andre biler til samme pris, og samtidig var veldig pen, derfor slo jeg til Det så ut som en veldig pen og velholdt bil. I tillegg så har den jo nesten ikke vært i bruk. Lav km-stand til å være 11 år gammel. Lykke til med bilen og lappen Thanks, det synes jeg å For håpe det bare ikke blir no krashing Endret 21. desember 2008 av MrLG Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Gratulerer så mye . Lenke til kommentar
MrL Skrevet 21. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2008 Gratulerer så mye . Takk takk Lenke til kommentar
petter268 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Gratulerer Hva slags bil er det? Thanks Det ble en Audi A4 Gratulerer med ny bil! Og det var en meget fin bil til den prisen! Du har gjort et kjempe kjøp! Lykke til med lappen. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Gratulerer Hva slags bil er det? Thanks Det ble en Audi A4 Gratulerer med ny bil! Og det var en meget fin bil til den prisen! Du har gjort et kjempe kjøp! Lykke til med lappen. Takk , tror det var et bra kjøp i forhold til KM stand og utseende ja, jeg har ihvertfall ikke sett så mye bedre til den prisen Endret 23. desember 2008 av MrLG Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Skikkelig flott bil! Automat ruler! Lenke til kommentar
MrL Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2008 Skikkelig flott bil! Automat ruler! Hehe takk, lettvint er det ihvertfall Lenke til kommentar
les_paul92 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Skikkelig flott bil! Automat ruler! Hehe takk, lettvint er det ihvertfall Ja, og ikke så veldig mye mer:P Lenke til kommentar
petter268 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Skikkelig flott bil! Automat ruler! Hehe takk, lettvint er det ihvertfall Ja, og ikke så veldig mye mer:P les_paul92: Kjeften du da. Misunlig eller? Ja, tenkte meg det. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Jeg synes det er dritdigg å seile hjem fra jobben med automaten jeg da. Gratulerer med bilen Lenke til kommentar
MrL Skrevet 23. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2008 Takk takk, jeg tror nok jeg kan leve med automat Lenke til kommentar
Rabies86 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Var ikke dum den der. Litt senk og noen godfelger så blir det bra vettu. Personlig så er jeg ikke helt glad i forhjulstrekk eller automatgir, men det er jo smak og behag;) Lenke til kommentar
Fotgrafen Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Senk den 50mm - Sett på noen fete felger og tynne dekk. Sett på effektannlegg og få grom lyd, da er dte bra! Jeg er heller ingen fan av forhjulsstrekk og automat, men smaken er jo som baken! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Automat Eneste gangen jeg kunne ønske jeg hadde automat er når jeg kjører rundt i Majorstuen for å lete etter parkeringsplass. Men gratulerer med din første bil Lenke til kommentar
MrL Skrevet 31. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2008 (endret) Meninga var vell aldri å kjøpe automat, men å finne en så pen bil, så lite kjørt og så kort vei unna er sjeldent, har skikket på bil i et år nå og har sjedent, kanskje ikke i det hele tatt, møtt på et så bra tilbud i forhold til hvor bra bilen ser ut sammenlignet med andre biler til den prisen. Jeg har ikke lappen enda, så hva som er best skal jeg ikke for mye om, men tror jeg skal overleve fint Endret 31. desember 2008 av MrLG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå