Gå til innhold

Kjøpt min første bil!


MrL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
din første bil er en automat? :p gratulerer anyway

 

Ja :p Tenkte shit heller, mulig det er meg, men jeg ser egentlig bare giring som en plage :p Uannsett, bilen hadde gått veldig lite i forhold til andre biler til samme pris, og samtidig var veldig pen, derfor slo jeg til

 

Det så ut som en veldig pen og velholdt bil. I tillegg så har den jo nesten ikke vært i bruk. Lav km-stand til å være 11 år gammel. Lykke til med bilen og lappen

 

Thanks, det synes jeg å :p For håpe det bare ikke blir no krashing

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
Gratulerer :thumbup:

 

Hva slags bil er det?

 

Thanks :)

 

Det ble en Audi A4

 

Gratulerer med ny bil! Og det var en meget fin bil til den prisen! Du har gjort et kjempe kjøp! :)

 

Lykke til med lappen. ;)

 

Takk :) , tror det var et bra kjøp i forhold til KM stand og utseende ja, jeg har ihvertfall ikke sett så mye bedre til den prisen :p

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Meninga var vell aldri å kjøpe automat, men å finne en så pen bil, så lite kjørt og så kort vei unna er sjeldent, har skikket på bil i et år nå og har sjedent, kanskje ikke i det hele tatt, møtt på et så bra tilbud i forhold til hvor bra bilen ser ut sammenlignet med andre biler til den prisen. Jeg har ikke lappen enda, så hva som er best skal jeg ikke for mye om, men tror jeg skal overleve fint :p

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...